Тест (пар 40-44) 5 клас природознавство

Додано: 3 травня 2022
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 23 рази
6 запитань
Запитання 1

Сукупність організмів, які мешкають на спільній території, взаємодіють між собою та з умовами середовища ке

варіанти відповідей

екосистема

група

стадо

зграя

Запитання 2

Оберіть з переліку природні екосистеми:

варіанти відповідей

ліс

сад

город

озеро

Запитання 3

Оберіть правильні/вірні твердження:

варіанти відповідей

Тварини споживають органічні речовини, створені рослиною, коли поїдають рослини або інших тварин. В екосистемі тварини виконують роль споживачів.

Рослини утворюють органічні речовини, використовуючи енергію світлових променів. Цими речовинами вони забезпечують не лише себе, а й інші організми. Тому в екосистемі рослини називають утворювачами

Ліси називають «зеленими легенями» планети. Завдяки їм у повітря надходить велика кількість кисню

Природні екосистеми створює людина задля задоволення власних потреб.

Запитання 4

Оберіть правильні/вірні твердження:

варіанти відповідей

Ярусність є пристосуванням рослин лісу до мирного співіснування в умовах різного освітлення

У живій природі існують випадки, коли тільки один організм отримує користь від зв’язку з іншим. Наприклад, співжиття гриба-трутовика і дерева сприятливе тільки для гриба.

 Різноманітні впливи одних організмів на інші дістали назву чинників живої природи

Співжиття риби-клоуна та актинії це - паразитизм

Запитання 5

Оберіть власитвості (умови існування) грунтового середовища:

варіанти відповідей

висока щільність

 коливання температури незначні

значні коливання температури

 недостатня кількість світла і кисню

Запитання 6

Оберіть правильні/вірні твердження:

варіанти відповідей

У водному середовищі світло і кисень розподілені нерівномірно, коливання температури не різк

Умови наземно-повітряного середовища досить різноманітні. Провідну роль серед чинників неживої природи тут відіграє освітленість, температура, вологість, газовий склад повітря

 Характерною ознакою наземно-повітряного середовища є відчутні зміни температури впродовж доби і протягом року.

нам наземно-повітряного середовища властиві різні способи переміщення, у них розвинені зір, слух, нюх

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест