Вид інформації, яка дає кількісну характеристику масових явищ і процесів, що відбувається в різних сферах суспільного життя, називається соціологічна інформація.
Сукупність норм, правил і стереотипів поведінки, пов'язаних з інформаційним обміном у суспільстві називається інформаційна культура.
Інтернаціоналізація - це закономірний історичний процес подолання національної замкнутості, взаємовпливу та взаємозалежності націй та народів.
Сучасною формою інтернаціоналізації є інтеграція.
Для здійснення процесу глобалізації і в сфері культури достатньо копіювання чужих елементів.
Життєдіяльність індустріального суспільства пов’язана передусім зі створенням, переробленням та використанням інформації.
Що може бути критерієм інформаційної культури особистості? Позначте всі правильні відповіді.
Що стало точкою відліку історії інформаційної культури?
Здатність людини орієнтуватися в інформаційному просторі, оперувати даними на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для ефективного виконання професійних обов’язків називається інформаційна компетентність.
Показниками інформаційного суспільства є:
Економічна культура - це комплекс уявлень, переконань, звичок, стереотипів поведінки, які реалізуються в економічній сфері суспільства й пов'язані з господарською діяльністю.
Економічній культурі притаманні такі ознаки:
Економічні звички - загальні шаблони, які регулюють економічну поведінку в певному напрямку. Це система поведінкових очікувань того, як люди мають діяти в економічній сфері.
Ціннісний зміст економічної культури визначається:
Базовими елементами економічної культури є :
Економічна міфологема - це статичний образ, який ґрунтується на віруваннях і дає змогу систематизувати та інтерпретувати факти й події, не зовсім зрозумілі за змістом, формується в період соціальних потрясінь.
Комунікативна функція економічної культури проявляється в її здатності до сприйняття нових елементів культурного досвіду.
Інтегратична функція економічної культури спрямована на забезпечення усталеності економічного життя шляхом систематизації економічної поведінки.
Виникнення економічних звичок і залучення людини до загальних правил поведінки є результатом як відносно пасивної (часто несвідомої імітації) наслідування інших людей, так і результатом вільного свідомого вибору.
Корпоративна культура - це культура, що формується в межах певної організації та передбачає дотримання її правил всіма працівниками.
Макрорівень економічної культури проявляється на рівні індивіда - людини, що займається трудовою діяльністю.
З точки зору економічних відносин, економічна культура включає у свій склад культуру виробництва, розподілу, обміну, споживання матеріальних та духовних благ.
Процеси глобалізації найчастіше за все пов'язують з виникненням мережі Інтернет.
Формування інформаційного суспільства розпочалось після закінчення Другої світової війни.
Негативні сторони Інформаційного суспільства:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома