До якого різновиду лірики належить вірш "Дощ полив"?
Визначте художній засіб:«день полив’яний», «дідок старесенький, кропив’яний», «порожній шлях».
Визначте художній засіб: «дідок блискавки визбирує в траві»,
«струшується сад», «корів розсипана квасолька доганяє хмари у полях».
Уславлення дощу як життєдайної, цілющої сили - це...
Визначте художній засіб: «люди як нові», «сад, як парасолька».
Яку шкоду, на думку сусіда, нанесли йому кольорові миші (за баладою "Кольорові миші")?
Кому з героїв балади "Кольорові миші" належать ці слова: "Життя - це справа без гарантії"?
Чому автор у вірші кілька разів повторює слово «сірий»?
Яка тема поезії «Кольорові миші»?
Оберіть основну думку поезії «Кольорові миші».
Поему "Чайка на крижині" Л.Костенко написала, перебуваючи на чужині у березні 1958 року в якій країні?
Інакомовлення, наділення тварин, птахів, рослин, предметів рисами характеру людини - це...?
Визначте художній засіб: «зима не вдягла... свиту», «зима... часом вже й приміряла», «зима... пошукала, поплакала... нотувала, стелила... сперечалася... несла, все збиралась», «дерева проснулись», «лід потемнів».
Цитата "нащо крилатим ґрунт під ногами?" - це...?
Побачивши чайку, лірична героїня здивувалася тим, що пташина...?
З чого, на думку, поетеси, зроблені крила у людини?
Чайка, за поезією Ліни Костенко «Чайка на крижині», — це образ...?
Однією темою та ідеєю поєднані такі поезії Ліни Костенко:
У вірші "Чайка на крижині" кого одягнуто в сіру свитину "із тодішніх зівʼялих трав"?
Визначити ідею поезії "Крила" Ліни Костенко.
Визначити тему поезії "Чайка на крижині" Ліни Костенко.
Чайка з поезії Ліни Костенко "Чайка на крижині" пливла по річці?
Які проблеми порушує Л. Костенко у своїх творах?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома