1. Модельна програма це -
2. Яка модельна програма диференціює очікувані результати на загальні та конкретні?
3. Яка модельна програма описує компетентнісний потенціал галузі «Іноземні мови» через 10 ключових компетентностей:
4. Позначте характеристики формувального оцінювання:
5. Позначте методи формувального оцінювання:
6. Позначте основні моделі професійної рефлексії:
7. Дослідження педагогом власних дій та дій учнів є особливістю ... моделі рефлекксії.
8. Позначте фактори, що впливають на формування стійкої позитивної мотивації до навчальної діяльності:
9.Позначте мотиви учіння школяра:
10. Профайл учня це -
11. Позначте очікувані результати від формувального оцінювання:
12. Завдання на формувальне оцінювання "4 кути" корелює з таким підходом до вивчення іноземної мови як
13. Створенню суб’єкт-суб’єктних стосунків у системі «учитель – учень»сприяє...
14. Підхід, за якого дитина сама здобуває знання у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності,
15. Коли вчитель розробляє критерії оцінювання завдань, він має врахувати:
16. У визначенні поняття «персоналізоване навчання» виділяють наступні компоненти:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома