Тест за змістом модуля

Додано: 10 червня 2022
Предмет:
Тест виконано: 933 рази
16 запитань
Запитання 1

1. Модельна програма це - 

варіанти відповідей

засіб проектування, що дозволяє вчителю структурувати освітню програму за обраними параметрами.

документ, що визначає орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів, зміст навчального предмета (інтегрованого курсу) та види навчальної діяльності учнів, рекомендований для використання в освітньому процесі в порядку, визначеному законодавством.

документ, що визначає мету та принципи освітнього процесу в закладах базової середньої освіти, дає загальну характеристику змісту навчання, пояснює вимоги до обов’язкових результатів навчання та орієнтири для їхнього оцінювання.

Запитання 2

2. Яка модельна програма диференціює очікувані результати на загальні та конкретні?

варіанти відповідей

Під кер. Зимомрі І.М.

Під кер. Редька В.Г.

Під кер. Редька В.Г. (друга ін.м.)

Запитання 3

3. Яка модельна програма описує компетентнісний потенціал галузі «Іноземні мови» через 10 ключових компетентностей:

варіанти відповідей

Під кер. Зимомрі І.М.

Під кер. Редька В.Г.

Під кер. Редька В.Г. (друга ін.м.)

Запитання 4

4. Позначте характеристики формувального оцінювання:

варіанти відповідей

Оцінювання результатів проектної діяльності

Оцінювання кінцевого результату

Оцінювання самостійності, співробітництва, процесу навчання

Оцінювання учнями, самооцінювання

Отримання більш повної картини навчання кожного учня зокрема, його поступу у досягненні цілей

Запитання 5

5. Позначте методи формувального оцінювання:

варіанти відповідей

Графічні

Наочні

Текстові, відео, фото

Консультації

Запитання 6

6. Позначте основні моделі професійної рефлексії:

варіанти відповідей

Концептуальна

Поетапна

Рівнева

Операційна

Ситуативна

Запитання 7

7. Дослідження педагогом власних дій та дій учнів є особливістю ... моделі рефлекксії.

варіанти відповідей

концептуальної

рівневої

операційної

Запитання 8

8. Позначте фактори, що впливають на формування стійкої позитивної мотивації до навчальної діяльності: 

варіанти відповідей

зміст навчального матеріалу;

організація навчальної діяльності;

стиль педагогічної діяльності вчителя;

колективні, групові форми навчальної діяльності;

оцінка навчальної діяльності школяра в порівняльній динаміці.

Запитання 9

9.Позначте мотиви учіння школяра:

варіанти відповідей

пізнавальні мотиви;

мотиви соціальної співпраці;

навчально-пізнавальні мотиви;

мотиви самоосвіти

соціальні мотиви

Запитання 10

10. Профайл учня це - 

варіанти відповідей

навчальний інструмент, який складається з освітніх планів, форм освітнього досвіду та способів, якими учні це розроблятимуть та впроваджуватимуть

навчальний інструмент, у якому визначають сильні сторони, потреби, мотивацію та цілі учнів, також подають опис способу та регулярність інформування чи отримання учнями та їхніми батьками зворотного зв’язку

Запитання 11

11. Позначте очікувані результати від формувального оцінювання:

варіанти відповідей

Розвиток внутрішньої мотивації.

Краще запам'ятовування матеріалу.

Підвищення самовпевненості.

Підвищення самооцінки.

Розуміння причинно-наслідкових зв'язків в освітньому процесі

Запитання 12

12. Завдання на формувальне оцінювання "4 кути" корелює з таким підходом до вивчення іноземної мови як

варіанти відповідей

Комунікативний

Компетентнісний

Метод повної фізичної реакції

Запитання 13

13. Створенню суб’єкт-суб’єктних стосунків у системі «учитель – учень»сприяє...

варіанти відповідей

технологія кооперативного навчання.

технологія кооперованого навчання.

технологія суб'єктного навчання.

Запитання 14

14. Підхід, за якого дитина сама здобуває знання у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності, 

варіанти відповідей

пізнавальним.

діяльнісним.

компетентнісним.

Запитання 15

15. Коли вчитель розробляє критерії оцінювання завдань, він має врахувати:

варіанти відповідей

критерії, затверджені МОН;

навчальні цілі та зміст уроку;

компетентнісний підхід до викладання предмета та форму проведення уроку.

Запитання 16

16. У визначенні поняття «персоналізоване навчання» виділяють наступні компоненти:

варіанти відповідей

особистий освітній профайл;

особиста освітня траєкторія;

прогрес розвитку компетенцій;

гнучке освітнє середовище.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест