Шолом-Алейхем - один з основоположників ... літератури.
Поміж основних проблем, які порушено у повісті Шолом-Алейхема «Тев’є-молочник», немає проблем:
Основними рисами Тев’є-молочника з однойменної повісті Шолом-Алейхема були:
Дочка Тев’є-молочника Цейтл із повісті Шолом-Алейхема взяла шлюб із:
У цитаті з повісті Шолом-Алейхема «Тев’є-молочник»: «“Звідки ти родом — чи з наших, чи, може, з Литви?” — “Рід мій походить від Адама, а сам я,— каже він,— тутешній, ви мене знаєте”» використано такі засоби комічного:
У цитаті з повісті Шолом-Алейхема «Тев’є-молочник»: «Авжеж, авжеж,— кажу,— від вашої ласки, Реб Лейзер-Волф,— голова може попухнути: взимку снігу не випросиш, це ми знаємо вже давно, ще з старих часів» ,-використано такий засіб комічного:
Дочка Тев’є-молочника Годл із повісті Шолом-Алейхема вийшла заміж за:
Як Тев'є з дружиною вирішили розпорядитися грішми, які дали Тев'є за допомогу жінкам?
Як вдалося Тев’є схилити свою дружину дати згоду на одруження доньки Цейтл з простим кравцем?
Котра з доньок Тев’є вийшла заміж за розрахунком?
Хто з дочок Тев'є бере шлюб із "неєвреєм", писарем Федькою?
Любов Шолом-Алейхема до України, до її природи найзворушливіше виявилася у творі
Найболючішою проблемою з-поміж тих, які можна розв’язати, твору Е. В. Сіґела «Історія одного кохання» є проблема:
Де познайомилися Олівер і Дженні?
Яким словом можна охарактеризувати перші три роки сімейного життя Олівера і Дженні?
Яким видом спорту захоплювався Олівер?
Яка мрія Дженні не здійснилася?
г) сімейний статок і благополуччя
Чому Олівер відмовився від своєї родини?
Оповідь у повісті "Історія одного кохання" ведеться від імені
Ерік Сігел народився в 1937 р.в Нью-Йорку в сім'ї...
Анімаційний музичний фільм "Жовтий підводний човен", сценарій до якого Сігел написав у 1968 році, присвячений...
На думку головної героїні твору "Історія одного кохання" " любов - це....
Обeріть правильні варіанти.
Що спільного між трагедією Шекспіра "Ромeо і Джульєтта" та повістю Сігала "Історія одного кохання"?
Дженні походила із
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома