Генріх Белль (1917 - 1985)“Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…”.

Закріпити знання про творчу долю письменника, зображення війни в оповіданні з погляду важко пораненого юного солдата. Знати символічний зміст назви оповідання та проблеми, порушені у творі та специфіку змалювання головного героя.

Додано: 8 січня
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
15 запитань
Запитання 1

Хто є головним героєм оповідання?

варіанти відповідей
Генріх Белль
Невідомий солдат
Олександр Довженко
Сімонід Кеоський
Запитання 2

Що відомо про вік головного героя?

варіанти відповідей
Він є підлітком
Він є дорослим
Вік не вказується
Він є дитиною
Запитання 3

Чому в оповіданні головний герой немає імені?

варіанти відповідей
Автор не назвав його імені
Головний герой забув своє ім'я
Це не було важливо для оповідання
Його ім'я не вказується
Запитання 4

Де опинився головний герой після бою?

варіанти відповідей
В лікарні
У в'язниці
У сім'ї
На фронті
Запитання 5

Чи впізнав головний герой це місце?

варіанти відповідей
Так, він впізнав його
Ні, він не впізнав його
Це не згадується в оповіданні
Місце не описується
Запитання 6

Яку першу фразу почув юнак?

варіанти відповідей
«Виживай, друже!»
«Ласкаво просимо додому!»
«Ми боролися разом»
«Ти дуже змінився»
Запитання 7

Розкрийте символічний смисл «мерці – решта»

варіанти відповідей
Солдати, які вижили, відділяються від загиблих
Солдатам наказано бути сильними після смерти товаришів
Загиблі солдати повертаються до життя
Смерть не є кінцем, а тільки початком
Запитання 8

Охарактеризуйте втрати героя: фізичні та духовні.

варіанти відповідей
Герой втратив обидві руки і одну ногу
Герой втратив зір і слух
Герой втратив здатність ходити
Герой не зазнав фізичних втрат
Запитання 9

Як ставиться автор до «невідомого героя»?

варіанти відповідей
Автор співчуває герою
Автор критикує героя
Автор ігнорує героя
В оповіданні не згадується автор
Запитання 10

Чому автор розповідає саме про солдата-юнака, що тільки-но закінчив гімназію?

варіанти відповідей
Щоб показати, як війна впливає на юних людей
Таке було випадкове вибрана тема оповідання
Солдат-юнак став символом кращої майбутньої України
Солдат-юнак був улюбленим автора персонажем
Запитання 11

Чому герой, потрапивши в рідне місто, не згадує про батьків, про рідних?

варіанти відповідей
Це не згадується в оповіданні
Герой втратив пам'ять
Герою не цікаво про батьків
Він не має родини
Запитання 12

Які проблеми, актуальні для сучасності, порушив Г. Белль в оповіданні?

варіанти відповідей
Війна та її наслідки для людства
Корупція у військових структурах
Проблеми шкільної системи
Насильство у суспільстві
Запитання 13

Чому Генріх Белль не називає імені героєві оповідання, не називає місто, де відбуваються події, і не завершує твір?

варіанти відповідей
Щоб підкреслити універсальність і загальнолюдськість теми
Випадковість цих елементів є частиною художнього стилю автора
Автор забув додати ці деталі в оповідання
Герой не має імені та живе в анонімності
Запитання 14

Чи виживе головний герой?

варіанти відповідей
Немає достатніх даних для відповіді
Так, він виживе
Ні, він загине
В оповіданні це не згадується
Запитання 15

Які проблеми вважаєте найбільш актуальними у повісті Г. Белля?

варіанти відповідей
Жертовність, важкі наслідки війни
Втрачена надія на майбутнє
Зруйнований моральний світ
Проблема безплатного молока

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест