Закріпити знання про творчу долю письменника, зображення війни в оповіданні з погляду важко пораненого юного солдата. Знати символічний зміст назви оповідання та проблеми, порушені у творі та специфіку змалювання головного героя.
Хто є головним героєм оповідання?
Що відомо про вік головного героя?
Чому в оповіданні головний герой немає імені?
Де опинився головний герой після бою?
Чи впізнав головний герой це місце?
Яку першу фразу почув юнак?
Розкрийте символічний смисл «мерці – решта»
Охарактеризуйте втрати героя: фізичні та духовні.
Як ставиться автор до «невідомого героя»?
Чому автор розповідає саме про солдата-юнака, що тільки-но закінчив гімназію?
Чому герой, потрапивши в рідне місто, не згадує про батьків, про рідних?
Які проблеми, актуальні для сучасності, порушив Г. Белль в оповіданні?
Чому Генріх Белль не називає імені героєві оповідання, не називає місто, де відбуваються події, і не завершує твір?
Чи виживе головний герой?
Які проблеми вважаєте найбільш актуальними у повісті Г. Белля?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома