Ринок інформації. Виробники, покупці (користувачі) інформації

Додано: 12 березня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

Сукупність економічних відносин із приводу збирання, опрацювання, систематизації інформації та її продажу кінцевому споживачу - це

варіанти відповідей

ринок інформації

національний ринок

ринок товарів та послуг

фінансовий ринок

Запитання 2

Відомості про предмети, явища та процесу навколишнього світу - це

варіанти відповідей

інформаційний ресурс

економічне середовище

інформація

інформаційний ринок

Запитання 3

Що означає твердження: 'Інформація не може відчужуватися подібно до матеріальної продукції. Її купівля-продаж має умовне значення.'?

варіанти відповідей
Інформація може бути продана лише одному покупцю.
Інформація після продажу залишається у власності продавця.
Інформація може бути повторно продана іншому покупцеві.
Інформація не може бути продана, але її можна обміняти на іншу інформацію.
Запитання 4

Яких трьох секторів ринку інформації існує?

варіанти відповідей
Сектор ділової інформації, сектор інформації для спеціалістів, сектор масової користувацької інформації.
Секторів ринку інформації не існує, бо ринок інформації є єдиним.
Сектор ділової інформації, сектор інформації для споживачів, сектор інформації для виробників.
Сектор технологічної інформації, сектор медичної інформації, сектор фінансової інформації.
Запитання 5

Хто формує попит на інформаційний продукт?

варіанти відповідей

Виробники товарів

Ті хто мають не лише потребу в інформації, а і платоспроможність щоб її придбати

Всі, хто має потребу у інформації.
Тільки державні установи.
Запитання 6

Чи мають споживачі рівні права на доступ до державних ресурсів?

варіанти відповідей

Так, мають

Ні, не мають.

Запитання 7

Яке з тверджень є правильним щодо регулювання та захисту інформації?

варіанти відповідей
Регулювання інформаційних відносин не потрібне, бо ринок сам все вирішує.
Захист інформації повинен забезпечуватися для захисту прав і свобод кожного в інформаційній сфері.
Захист інформації потрібний лише для великих компаній і урядових установ.
Регулювання та захист інформації потрібні тільки у наукових інститутах.
Запитання 8

Які фактори визначають ціну інформації на ринку?

варіанти відповідей
Достовірність і повнота інформації, ризик, новизна, своєчасність і конфіденційність інформації.
Кількість покупців і продавців інформації на ринку.
Обсяг інформаційних послуг, що надаються на ринку.
Класифікація інформації на ринку.
Запитання 9

Які фірми можуть бути постачальниками інформаційних послуг на ринку?

варіанти відповідей
Фірми, що спеціалізуються на збиранні інформації та створенні баз даних.
Фірми, що спеціалізуються на розповсюдженні газет і журналів.
Фірми, що спеціалізуються на комунікаціях та зв'язку.
Фірми, що спеціалізуються на рекламі та маркетингу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест