Тестові завдання -КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗБД 5 КЛАС 1 СЕМЕСТР

УСПІХІВ!

Додано: 16 січня
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
7 запитань
Запитання 1

Як обійти автобус, щоб перейти на інший бік вулиці?

варіанти відповідей
спереду, щоб тебе бачив водій автобуса;
ззаду, щоб не потрапити під машину, яка їде за автобусом;
слід дочекатися, поки автобус поїде, пройти до переходу і перейти дорогу в зазначеному місці.
перейти дорогу в будь-якому місці.
Запитання 2

Як слід поводитися в салоні громадського транспорту?

варіанти відповідей
стояти близько до дверей, спираючись на них;
пройти ближче до водія і розпитувати про маршрут;
пройти всередину салону, триматися міцно за поручень, поводитись чемно;
сидіти на сидінні ножами на нього.
Запитання 3

Назвіть типи сприйняття інформації.

варіанти відповідей
слухове, нюхове, візуальне, тактильне;
смакове, тактильне, слухове, запахове;
відчуттєве, рідкісне, звукове, рухове;
дотикове, запахове, слухове, відчуттєве;
Запитання 4

Дайте визначення понять:

варіанти відповідей
Безпека – це захист від шкоди;
Безпека – це стан, коли нічого не відбувається;
Пам'ять – це здатність зберігати в себе велику кількість інформації;
Пам'ять – це здатність реагувати на небезпеку;
Запитання 5

Назвіть шляхи інфікування ВІЛ.

варіанти відповідей
Контакт з кров'ю, безпосередній контакт, повітряно-крапельна інфекція;
Харчування неякісними продуктами, контакт з хворою людиною, укус комахи;
Контакт з кров'ю, потрапляння вірусу через відкриті рани, дихання зараженим повітрям;
Статевий контакт без захисту, використання загальих предметів з хворими людьми, голки, що заражені;
Запитання 6

Напишіть ваші дії під час сигналу «Увага! Повітряна тривога!»

варіанти відповідей
Вийти на вулицю і шукати притулок;
Вийти з будівлі і зібратися в спеціально визначеному місці;
Продовжувати працювати і не звертати уваги на тривогу;
Залишитися у приміщенні і закрити вікна й двері;
Запитання 7

РЕФЛЕКСІЯ

варіанти відповідей

КОНТРОЛЬНА НЕ ВАЖКА

БУЛИ ТРУДНОЩІ

Я ВПОРАВСЯ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест