Що є загальною основою віднесення схеми представлення знань до семантичної мережі?
На які групи поділяються об'єкти предметної області в семантичній мережі?
Який зв'язок між об'єктами семантичних мереж є найчастіше застосовуваним?
Які обмеження є в семантичних мережах щодо типів відносин і об'єктів?
Які групи об'єктів можна виділити в семантичних мережах?
Які відносини використовував М.Р. Куілліан у своїй моделі семантичної мережі?
Який механізм виводу використовується в моделі семантичної мережі для встановлення зв'язків між словами?
Які можливості має система, заснована на моделі семантичної мережі, у вивченні природної мови?
Які основні вершини використовував М.Р. Куілліан у своїй моделі семантичної мережі?
Який розвиток отримали семантичні мережі після робіт Р.Симмонса і К.Филмора?
Чим відрізняються відмінкові рамки від моделі семантичної мережі?
Які групи об'єктів можна виділити в семантичних мережах з точки зору їхнього призначення?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома