Тестові завдання -Завдання для самоперевірки № 6

БАЖАЮ УСПІХУ !!!

Додано: 31 січня
Предмет: Математика, 5 клас
22 запитання
Запитання 1

Яке з наведених чисел є правильним дробом?

варіанти відповідей

А 14 /11

Б 1ціла 2 /11 

В 11/ 11

Г 8 /11

Запитання 2

Який з дробів 14/9,8/9,2/9,11/9

варіанти відповідей

В)2/9

а)14/9

Б)8/9

г)11/9

Запитання 3

Обчисліть значенння дробу 8/15+4/15=

варіанти відповідей

12/30

4/15

12/15

11/15

Запитання 4

. Яка з наведених рівностей є правильною?

варіанти відповідей

А)5/3=1 ціла 2\3

б)5/3=1 ціла 2/3

5/3 =2цілих 23/5

23/123

Запитання 5

В автобусі їде 28 пасажирів, з них 1/7 — діти. Скільки дітей їде в автобусі?

варіанти відповідей

а)7 дітей

Б)21дитина

В)14дітей

Г)4 дитини

Запитання 6

Обчисліть: 5 7/13-1 4/13

варіанти відповідей

а )5 3/13

б)4 3 \13

в)6 11/13

Г)4 3/13

Запитання 7

. Перетворіть у неправильний дріб число 2 3\ 7 . 

варіанти відповідей

А 17\ 7 

Б 23\ 7

В 15\7

Г 5\ 7

Запитання 8

Виразіть у сантиметрах: 3 1/4 м.

варіанти відповідей
55 см
325 см
320 см
34 см
Запитання 9

Туристи за першу годину пройшли 4 3/5 км, а за другу — 3/4 км. Скільки кілометрів пройшли туристи за 2 год?

варіанти відповідей
8 1/5 км
8 3/5 км
7 2/5 км
8 2/5 км
Запитання 10

Обчисліть: 10 - 9 3/11 - 4 4/11.

варіанти відповідей
53/11
44/11
611/11
43/11
Запитання 11

Що більше: 2 7/12 год чи 150 хв?

варіанти відповідей
150 хв
2 7/12 год
equal
different
Запитання 12

Туристи за першу годину пройшли 4 3 \5 км, а за другу — 3 4 \5 км. Скільки кілометрів пройшли туристи за 2 год?

варіанти відповідей

А 8 1 \5 км

Б 8 3 \5 км

В 7 2 \5 км

Г 8 2 5 км

Запитання 13

11. Обчисліть: 10 –(9 3\11 -4 4 /11)

варіанти відповідей

5 1/11

56 34/12

3

Запитання 14

13. Уздовж дороги посадили клени, каштани та липи. Клени становлять 9 20, а каштани — 7 20 усіх дерев. Яку частину всіх посаджених дерев становлять липи?

варіанти відповідей

Липи становлять 4/20 усіх посаджених дерев.

Липи становлять 5/20 усіх посаджених дерев.

Липи становлять 4/26усіх посаджених дерев.

Липи становлять 4/620 усіх посаджених дерев.

Запитання 15

№ Автомобіль має доставити товар з міста А в місто В. Він уже проїхав 45 км, що становить 3\ 5 відстані між містами. Скільки кілометрів йому ще залишилося проїхати?

варіанти відповідей

 Відповідь: автомобілю залишилось проїхати 30 км.

 Відповідь: автомобілю залишилось проїхати 43км.

 Відповідь: автомобілю залишилось проїхати 56км.

 Відповідь: автомобілю залишилось проїхати 70км.

Запитання 16

Периметр трикутника дорівнює 45 см. Його перша сторона становить 2 9 периметра, а друга на 6 3\ 5 см довша за першу. Знайдіть довжину третьої сторони трикутника. 

варіанти відповідей

Відповідь: довжина третьої сторони трикутника становить 182/5 см

Відповідь: довжина третьої сторони трикутника становить 200/500 см

Відповідь: довжина третьої сторони трикутника становить 182/6см

Відповідь: довжина третьої сторони трикутника становить 183/5 см

Запитання 17

. . Із бака взяли 3 \25 усієї води, і в ньому її залишилося 550 л. Скільки літрів води було в баку спочатку?

варіанти відповідей

Відповідь: спочатку в баку було 625 літрів.

Відповідь: спочатку в баку було 635 літрів.

Відповідь: спочатку в баку було 645 літрів.

Відповідь: спочатку в баку було 627літрів.

Запитання 18

. Із 25 туристів 18 володіють англійською мовою, 12 — французькою, до того ж кожний турист володіє хоча б однією з цих мов. Скільки туристів володіють обома мовами?

варіанти відповідей

Відповідь: обома мовами володіють 5 туристів.

Відповідь: обома мовами володіють4 туристів.

Відповідь: обома мовами володіють 15 туристів.

Відповідь: обома мовами володіють 6 туристів.

Запитання 19

Щоб додати мішані числа, потрібно

варіанти відповідей

окремо додати їхні цілі частини та їхні дробові частини.

окремо відняти їхні цілі частини та їхні дробові частини. 

ОКРЕМО ПОМНОЖИТИ НА 2024

ОКРЕМО ПОДІЛИТИ НА 12345678

Запитання 20

3. Яким дробом має бути дробова частина мішаного числа?

варіанти відповідей

Число читають: «дві цілих п'ять сьомих», число читають: «чотири цілих одна п'ята».

- Його дробовою частиною. Дробова частина мішаного числа є правильним дробом .

ЙОГО ДРОБОВА ЧАСТИНА НЕХАЙ БУДЕ Х,У

ЙОГО ДРОБОВА ЧАСТИНА МАЄ БУТИ 12

Запитання 21

6. Як порівняти два мішані числа?

варіанти відповідей

Як відняти два мішаних числа?

Щоб віднімати мішані числа, необхідно:

звести дробові частини до найменшого спільного знаменника;

якщо дробова частина зменшуваного менше дробової частини від'ємника, треба «позичити» одиницю з цілої частини;

відняти окремо цілі й дробові частини;

якщо необхідно, скоротити дріб.


Щоб порівняти мішані числа, спочатку треба порівняти їх цілі частини. Більшим є те число, ціла частина якого більша. Якщо цілі частини мішаних дробів рівні, то порівнюють їх дробові частини. Більшим є те число, дробова частина якого більша.

відняти окремо цілі й дробові частини;

якщо необхідно, скоротити дріб.


якщо необхідно, скоротити дріб.

Запитання 22

. Як мішане число перетворити в неправильний дріб? 

варіанти відповідей

Щоб представити мішане число у вигляді неправильного дробу, потрібно:

помножити його цілу частину на знаменник дробової частини;

до отриманого добутку додати чисельник дробової частини;

записати отриману суму чисельником дробу, а знаменник дробової частини залишити без зміни.


Як мішане число перетворити в правильний дріб?

Щоб подати мішане число у вигляді неправильного дробу, треба помножити його цілу частину на знаменник дробової частини; до одержаного добутку додати чисельник дробової частини і записати суму чисельником, а знаменник залишити той самий. Наприклад: .

Додати мішане число у вигляді неправильного дробу, треба помножити його цілу частину на знаменник дробової частини; до одержаного добутку додати чисельник дробової частини і записати суму чисельником, а знаменник залишити той самий. Наприклад: .

, треба помножити його цілу частину на знаменник дробової частини; до одержаного добутку додати чисельник дробової частини і записати суму чисельником, а знаменник залишити той самий. Наприклад: .

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест