Обсяг документообігу — це:
Управлінська діяльність установ здійснюється:
Організаційно-розпорядчі документи - це:
До розпорядчої документації належать:
Організаційні документи, що створюються на підприємствах, в установах, організаціях, фірмах, разом із нормативно-правовими, розпорядчими, довідково-інформаційними й документами колегіальних органів можна умовно віднести:
Інструкції поділяються на такі групи:
За формою і змістом правила подібні до даного документа, іноді є його складовою частиною:
Оригінали наказів, планів, звітів, протоколів:
Довідково-інформаційна документація - це:
Документи, що доставляються кур'єром :
Службовий документ на ім'я керівника установи, в якому повідомляється про певний факт, подію, подається звіт про виконання службових доручень або взятих на себе зобов'язань:
Завданням контролю за виконанням документів є:
Вкажіть рядок, в якому правильно написані словосполучення:
У котрому рядку подано правильну форму звертання в офіційно-діловому стилі?
У котрому рядку правильно вжито форми власних назв?
Котрий з поданих текстів оголошення написано правильно?
Вкажіть правильно написане речення:
Виберіть правильно оформлений варіант довідково-інформаційного документа.
У котрому рядку порушено лексико-стилістичні норми?
Визначте рядок, у котрому порушено лексичну норму вживання термінів і професіоналізмів.
У котрому рядку правильно подано значення іншомовних слів?
У котрому рядку обидва слова можна поєднати за змістом зі словом відношення?
До зони соціального спілкування належить:
Під технікою спілкування розуміємо:
За допомогою невербальних засобів передається інформації:
Техніка ведення ділової бесіди включає:
Якщо телефонуєте Ви, то:
Конфлікт - це:
Латентний конфлікт – це
Відповідно до чинних нормативів норма площі службового приміщення та на одного працівника повинна становити?
Робоче місце секретаря керівника повинно складатися з таких зон:
Згідно діючих норм температура службового приміщення повинна бути в межах ______ оС, а відносна вологість повітря в зимовий період ______%, у літній _______%:
Як поділяється організаційна техніка за своїм призначенням?
Яка з організаційної техніки має назву «шредер»?
Диктофони бувають:
При виконані запитів соціально-правового характеру архівний підрозділ підприємства видає:
До складу експертної комісії входять:
Документи передаються зі структурних підрозділів підприємства в архівний підрозділ після завершення їх у діловодстві в упорядкованому стані за описами:
У разі створення архіву на підприємстві обов'язково має бути розроблено:
З метою обліку кількості аркушів у справі й фіксації особливостей їх нумерації в кінці справи складають:
Усі аркуші справи нумерують арабськими цифрами валовою нумерацією в правому верхньому кутку:
Що потрібно зробити в першу чергу при ураженні електричним струмом?
Групування документів у справи повинно проводитися:
Справа повинна містити в собі:
Формування справи – це..
Номенклатурою справ називається:
Метою реєстрації документів є:
Строки виконання документів бувають:
До архіву передаються на зберігання описи справ, на підставі яких складається:
На великому підприємстві архів складається з комплексу приміщень, до якого входять:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома