Тестові завдання до твору «Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки»

Додано: 29 березня 2021
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 214 разів
25 запитань
Запитання 1

1.     Головний герой твору


варіанти відповідей

А Дмитро Омельчук


Б Василь Трош


В Ярослав Стельмах

Запитання 2

1.     До якого класу перейшли друзі?


варіанти відповідей

А до 5

Б до 6

В до 8

Запитання 3

Ірина Семенівна викладала


варіанти відповідей

 А фізику

 

 Б біологію


 В математику

Запитання 4

Девід Левінгстон досліджував

 

варіанти відповідей

А Африку

 

Б Юрківку


В лісове озеро 

Запитання 5

Найкращий друг Митька –

 

варіанти відповідей

А Дмитро Омельчук


Б Василь Трош

 

В Сергій Стеценко

Запитання 6

Хто проживав в омріяному селі?

варіанти відповідей

а) Бабуся Митька

б) Бабуся Сергійка

в) Бабуся Василя

г) Бабуся Ірини Семенівни

Запитання 7

Чому батьки Сергія вагалися щодо поїздки сина з приятелем до бабусі? Бо вони:

варіанти відповідей

а) боялися відпускати хлопців самих у дорогу;

б) турбувалися про погану поведінку Сергія та Митька під час подорожі;

в) хотіли, щоб син поїхав у табір відпочинку. 

Запитання 8

За якої умови хлопці отримали згоду на поїздку до села? Щоб вони:

варіанти відповідей

а) слухали бабусю;

б) обробляли городину старій;

в) щодня телефонували і доповідали про стан справ. 

Запитання 9

Під час подорожі до бабусі яким транспортом не користувалися хлопці?

варіанти відповідей

а) Потягом;

б) автобусом;

в) автомобілем. 

Запитання 10

Що таке "бурштин"?



варіанти відповідей

а) Назва смоли дерев, що пролежала в

землі мільйони років і закам'яніла.

б) Назва озера, біля якого відпочивали

хлопці

в) назва Химери, яка жила в озері

г) Назва комахи, на яку полювали хлопці

Запитання 11

Приїхавши до бабусі, хлопці відчули якесь виття, яке було пов’язане:

варіанти відповідей

а) з коровою;

б) військовими тренуваннями;

в) музичним інструментом.

Запитання 12

Чим хлопці вразили Василя Троша?

варіанти відповідей

а) Міською поведінкою;

б) сачками і рюкзаками;

в) манерою спілкування

Запитання 13

По-вуличному дядька Гната звали:

варіанти відповідей

а) супермузикантом;

б) лірником;

в) Фа-Дієзом

Запитання 14

Які книжки хлопці брали в бібліотеці?


варіанти відповідей

а) Фантастику

б) Математику


в) Ботаніку

г) Зоологію

Запитання 15

Яким напоєм не смакували хлопці в бабусі?

варіанти відповідей

а) Кефіром;

б) молоком;

в) кисілем. 

Запитання 16

Чим Сергію сподобалася бабуся Митька? Вона:

варіанти відповідей

а) Смачно готувала їжу;

б) була веселою і життєрадісною;

в) не намагалася контролювати і повчати хлопців.

Запитання 17

Завантаживши «усякою всячиною рюкзаки», хлопці обов’язково взяли:

варіанти відповідей

а) сірники;

б) їжу;

в) намет. 

Запитання 18

Який художній засіб твору містить така фаза: «…за річкою шумить верховіття»?

варіанти відповідей

а) Алегорію;

б) метафору;

в) епітет. 

Запитання 19

На узбережжі озера хлопці:

варіанти відповідей

а) збирали різні камінчики;

б) вилежувалися на сонці;

в) змагалися на кращий піщаний малюнок.

Запитання 20

Що цікавого розповів велосипедист про озеро? Воно:

варіанти відповідей

а) омолоджує людей;

б) містить багато смарагдових сховищ;

в) ховає якусь живу істоту

Запитання 21

Що хотів зробити Митько, побачивши справді якогось звіра?

варіанти відповідей

а) Втекти від озера;

б) сфотографувати;

в) стежити за ним 

Запитання 22

Який художній засіб використав автор у фразі: «Мовчазний, таємничий ліс»?

варіанти відповідей

а) Епітет;

б) метафору;

в) порівняння.

Запитання 23

Яку пісню співав Сергій, перебуваючи на нічній варті?

варіанти відповідей

а) «Два кольори»;

б) «Пісню про рушник»;

в) «На долині туман»

Запитання 24

О котрій годині ночі Сергій повинен був розбудити Митька?

варіанти відповідей

а) Дванадцятій;

б) другій;

в) першій

Запитання 25

Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:

варіанти відповідей

а) їх не вкусила змія;

б) чудовисько зненацька не напало на них;

в) Василь Трош не пошуткував над ними.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест