Основи професійної етики (манікюрник 2-го розряду (ІІ клас)

Урок 10. Підсумкове заняття.

12 запитань
Запитання 1

  До поняття «етика» відносять:

варіанти відповідей

а) науку, предметом якої є мораль, людські стосунки і обов’язки, які з них випливають, тобто предметом її вивчення є принципи і норми поведінки людей один до одного і суспільства загалом


б) це сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків (ставлення до інших, форми звертання, манери, стиль одягу тощо)


в) це форма людських взаємин, необхідна умова успішного спілкування між людьми.


Запитання 2

До поняття «професійна етика» відносять:

варіанти відповідей

а) поліпшення морально-психологічних стосунків у трудових колективах


б) сукупність стійких індивідуально-психологічних властивостей людини


в) специфічні моральні вимоги, пов’язані з виконанням певної професійної діяльності.


Запитання 3

 До поняття «особистість» відносять:


варіанти відповідей

а) окремо взяту людина як представника людського роду з усіма її психологічними, морально-етичними та психічними характеристиками

б) це системна соціальна характеристика індивіда, що формує предметну діяльність та спілкування і зумовлює причетність до суспільних відносин

в) біологічна істота, яка наділена, на відміну від інших представників біологічних видів, свідомістю й мовою, здатністю працювати, оцінювати навколишній світ і активно його перетворювати

Запитання 4

 Спілкування це:


варіанти відповідей

а) зразок, правило, принцип діяльності, визнаний соціальною організацією і заданий для виконання її членами

б) спільна діяльність з реалізації інтересів, яка координується шляхом обміну думками і регулюється загальними нормами

в) сукупність мовних засобів, які регулюють нашу поведінку в процесі мовлення.

Запитання 5

Темперамент – це:


варіанти відповідей

а) індивідуально-типологічна характеристика людини, яка виявляється у силі, напруженості, швидкості і врівноваженості перебігу їхніх психічних процесів

б) сукупність стійких індивідуальних особливостей особистості, які складаються та виявляються у спілкуванні та спільній діяльності людей

в) комплекс заходів, спрямованих на відтягування чи недопущення конфліктів

Запитання 6

Характер – це:


варіанти відповідей

а) сукупність стійких індивідуальних особливостей особистості, які складаються та виявляються у спілкуванні та спільній діяльності людей

б) специфічні моральні вимоги, пов’язані з виконанням певної професійної діяльності

в) індивідуально-типологічна характеристика людини, яка виявляється у силі, напруженості, швидкості і врівноваженості перебігу їхніх психічних процесів

Запитання 7

Назвіть основні типи темпераменту:

варіанти відповідей

а) холерик, гіпертимний, меланхолік, інтроверт

б) холерик, сангвінік, флегматик, меланхолік

в) демонстративний, екстраверт, сангвінік

Запитання 8

 Виокремлюють такі види конфліктів:


варіанти відповідей

а) справжній конфлікт, непорозуміння, уявний конфлікт за психологічної несприйнятливості

б) поступовий, логічний

в) вибуховий, лавиноподібний, справжній конфлікт

Запитання 9

Здібності людини це:


варіанти відповідей

а) індивідуально-психологічні особливості, які є умовою успішного здійснення певної діяльності

б) сукупність стійких індивідуальних особливостей особистості, які складаються та виявляються у спілкуванні та спільній діяльності людей

в) індивідуально-типологічна характеристика людини, яка виявляється у силі, напруженості, швидкості і врівноваженості перебігу їхніх психічних процесів

Запитання 10

Виділяють такі стилі керівництва:

варіанти відповідей

а) авторитарний, ліберальний, демократичний

б) номінальний, авторитарний, ліберальний

в) ліберальний, демократичний, номінальний

Запитання 11

Сумісність працівників охоплює такі якості:

варіанти відповідей

а) фізіологічні, психофізіологічні, психологічні, соціально-психологічні

б) психофізіологічні, психологічні, соціально-психологічні

в) фізіологічні, психофізіологічні, психологічні

Запитання 12

Головними властивостями нервових процесів – збудження і гальмування – є:


варіанти відповідей

а) сила, рухливість

б) сила, врівноваженість, рухливість

в) врівноваженість, рухливість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест