Яким епітетом характеризує письменниця рибу, що багато розмовляє?
А. Пліткарка. Б. Пустомеля. В. Говорюща. Г. Балакуща.
Із чим порівнюється в казці вимовлене слово?
А. Із кольоровою бульбашкою. В. З ікринкою.
Б. З черв’яком. Г. Із піснею.
Що вирішила рибна громада?
А. Заборонити рибі розмовляти. В. Не звертати на неї уваги.
Б. Оголосити їй мовчазний бойкот. Г. Видалити балакучу рибу навіки з води.
Із ким потоваришувала риба?
А. З рибиною з іншого табуна. В. З маленькою дівчинкою.
Б. З рибалкою. Г. Із черв’яком.
Чому інші риби не розмовляли з нею?
А. Вони не розуміли її мови.
Б. Їм було зручніше мовчати.
В. Вони не вміли розмовляти.
Г. Їм не були цікаві її балачки.
Що запропонував одного дня рибі її новий друг?
А. Прийти в гості.
Б. Допомогти їй повернутися додому
В. Збудувати їй дім на березі моря.
Г. Пограти в мовчанку.
Як відреагувала жінка на звістку про гостя?
А. Зраділа, бо була дуже гостинною господинею.
Б. Залишила чоловіка самого готувати святковий обід.
В. Виставляла на стіл кращі наїдки, щоб догодити чоловіковому приятелю.
Г. Була сердита, що він дбає про друзів краще, ніж про родину.
Чому жінка не привіталася з рибою?
А. Вона подумала, що їй ввижається, що риба розмовляє.
Б. Вона не почула її слів через своє безупинне базікання.
В. Вона хотіла, щоб риба пішла геть, тому вдала, що не чує її.
Г. Вона ігнорувала всіх друзів чоловіка.
Чому рибалка не впізнав свою приятельку?
А. Тому що за життя її відрізняв лише голос.
Б. Не хотів сердити жінку.
В. Її не було серед інших рибин.
Г. Він думав, що йому все це наснилося.
Яке лихо трапилося з балакучою рибою?
А. Вона втратила здатність говорити
Б. Рибалка відмовився з нею дружити
В. Жінка її підсмажила на пательні.
Г. Вона померла на суші без води
Хто взявся судити вчинки рибалки та його родини?
А. Рибна громада. В. Інші рибалки.
Б. Рідня балакучої риби. Г. Шакал і бляшанка.
Яким прислів’ям закінчується казка?
А. Друг пізнається в біді.
Б. Язик мій – ворог мій.
В. Річ краще нова, а дружба – стара.
Г. Сум має довгі ноги.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома