22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

Тестування з теми "Числівник"

Додано: 3 березня
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 26 разів
22 запитання
Запитання 1

1.    Числівник є в реченні:


варіанти відповідей

А Тричі крига замерзала, тричі розтавала.

Б Козацький полк ділився на сотні.

В На репетицію прийшло п’ятеро хлопців.

Г Раптово вдарив двадцятиградусний мороз.

Запитання 2

2.    Числівниками є всі слова рядка:


варіанти відповідей

А три, третій, третина, троє

Б десять, десяток, десятеро, десята

В два, двійко, двоє, обидва

Г семеро, сімка, сьомий, сім

Д четверо, чотири, чверть, четверті 

Запитання 3

3.    Позначте рядок, у якому в усіх числівниках відмінюється тільки друга частина:





варіанти відповідей

А триста, п’ятсот, шістсот, вісімсот

Б п’ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят

В двісті, шістдесят, сімсот, тридцять

Г чотириста, дев’яносто, вісімдесят, сімсот

Д п’ятсот, шістдесят, вісімсот, вісімдесят

Запитання 4

4. Норму відмінювання числівників ПОРУШЕНО в рядку:

        

        

        

        

варіанти відповідей

А трьохсот, трьомстам, на трьохстах

Б п’ятисот, п’ятистам, п’ятистами

В семисот, сімомастами, на семистах

Г дев’ятисот, дев’ятистам, дев’ятьмастами 

Запитання 5

5.   Форму орудного відмінка числівника в рядку записано ПРАВИЛЬНО:


варіанти відповідей

А п’ятьмастами шістдесятьма сьома

Б п’ятистами шестидесятьма сімома

В п’ятистами шестдесятьма семи

Г п’ятистами шістдесяти сімома

Д п’ятистами шестидесяти сьома 

Запитання 6

6. Усі відмінкові форми числівників є ПРАВИЛЬНИМИ:

        

        

        

       

варіанти відповідей

А сто вісімдесят сьомого, двомастами п'ятидесяти двома

Б шістдесяти семи, чотирма, шестиста, дванадцятий

В трьомастами дев'яноста шістьма, сімох, одна третя

 Г сімдесятьма двома, дві тисячі другий, дев'яноста шостого

Запитання 7

7. ПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено у рядку:

варіанти відповідей

А Р.в. ста вісімдесяти семи

Б Д.в. сто вісімдесяти семи

В З.в. ста вісімдесят сім

Г О.в. ста вісімдесятьма сіма

Д М.в. (у) сто вісімдесяти семи


Запитання 8

8. У реченні «Зміни до Конституції ухвалюються голосами … народних депутатів» замість пропуску має бути слово:






варіанти відповідей

А триста

Б трьохста

В трьохсот

Г трьохстох

Д трьомастами

Запитання 9

9. Числівник з іменником ПРАВИЛЬНО узгоджено в реченні:


варіанти відповідей

А Квартет утворюють чотири виконавці.

Б До редакції надійшло два сценарія.

В Концерт тривав майже півтора години.

Г Для вистави слід використати чотирьох прожекторів.

Д Батальні сцени фільму знімали два з половиною місяців.

Запитання 10

10. Норму відмінювання числівника ПОРУШЕНО в реченні:


варіанти відповідей

А На змаганнях директор нагородив п’ятьох учнів.

Б Швидкість бігу гепарда — від сто двадцяти до сто сорока кілометрів за годину.

В Серед восьмисот сорока семи приток Дніпра є велика річка Прип’ять.

Г Прийшовши на спортмайданчик, він зустрів там сімох однокласників.

Д Запорозька чайка вміщала від п’ятдесяти до сімдесяти козаків.

Запитання 11

12. НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на позначення часу:

варіанти відповідей

А десять (хвилин) на десяту

Б чверть на одинадцяту

В без п’ятнадцяти десять

Г пів на дванадцяту

Д за п’ять (хвилин) шоста


Запитання 12

13. Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання «Котра година?»:


варіанти відповідей

А дванадцять тридцять

Б половина дев’ятої

В десять хвилин першої

Г без двадцяти десять

Д за п’ять одинадцята

Запитання 13

14. НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення:


варіанти відповідей

А десять (хвилин) на шосту

Б чверть на шосту

В без п’ятнадцяти шість

Г пів на шосту

Д за десять (хвилин) шоста

Запитання 14

15. Закінчення має іменник у рядку:






варіанти відповідей

А обидві дівчин..

Б півтора тижн..

В три лікар..

Г два муляр..

Д чотири секунд..

Запитання 15

16. Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в рядку:


варіанти відповідей

А два кошеня

Б три мільйона

В вісім кілограм

Г чотири лимони

Д двоє комп’ютерів

Запитання 16

17. Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в рядку:


варіанти відповідей

А обидва хлопця

Б чотири поверха

В три десятих метри

Г три випускники

Д сто два клена

Запитання 17

18. Закінчення  має іменник у рядку:


варіанти відповідей

А 2 квартал ..

Б З товариш ..

В 1,5 доб ..

Г 0,5 ящик ..

Д 4 район .. 

Запитання 18

19. ПОМИЛКОВО  узгоджено числівник з іменником у словосполученні:



.




варіанти відповідей

А двадцять шість апельсинів

Б три з половиною апельсина

В двадцять чотири апельсини

Г дві треті апельсина

Д двадцять один апельсин

Запитання 19

20.  ПОМИЛКОВО узгоджено числівник з іменником у словосполученні:

варіанти відповідей

А двадцять два абрикоси

Б чотири помідори

В півтора огірка

Г чотири з половиною  банана

Д одна ціла і одна друга лимона 


Запитання 20

21. ПРАВИЛЬНЕ речення утвориться, якщо до частини «Вітаємо зі святом …» додати частину, наведену в рядку:



варіанти відповідей

А Першим вереснем

Б Першим вересням

В Першого вересня

Г Першим вересня

Запитання 21

22. Прочитайте речення.

"У теплицях … вирощують близько … сортів … помідорів."

Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення пропусків:






варіанти відповідей

А Дмитра Білоусько, двадцяти, щонайбільш смачних

Б Дмитра Білоуська, двадцять, найбільш смачних

В Дмитра Білоуська, двадцяти, найбільш смачніших

Г Дмитра Білоусько, двадцять, якнайсмачніших

Д Дмитра Білоуська, двадцяти, найсмачніших


Запитання 22

24. Прочитайте фрагмент учнівського твору, у якому пропущено окремі слова.

"Невдовзі Сергій з … виїхали на заміську трасу. До … залишалося два … . Хлопці провели в дорозі майже добу, але це аж ніяк не робило менш … їхню подорож."

Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення пропусків:






варіанти відповідей

А Ігором, Львову, кілометра, цікавою

Б Ігорем, Львова, кілометри, цікавою

В Ігорем, Львова, кілометри, цікавішою

Г Ігорем, Львову, кілометра, цікавою

Д Ігором, Львову, кілометри, цікавішою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест