Група результатів 1 Досліджує ситуації та створює математичні моделі
Група результатів 2 Розв’язує математичні задачі
Група результатів 3 Інтерпретує та критично аналізує результати
№ питання ГР 1 ГР 2 ГР 3
1. 0 1 1
2. 0 1 1
3. 1 1 1
4. 1 2 1
5. 1 1 1
6. 0 1 1
7. 4 2 2
8. 2 1 1
9. 1 1 2
10. 2 1 1
Укажи правильну нерівність:
Яку остачу отримаємо при діленні числа 32 на 5.
Укажи координату точки L.
Кут градусної міри 850 є …
Обчисли значення виразу у за формулою у = 3х+2, якщо х = 3.
Вибери число, яке на 8 більше за найбільше п’ятицифрове число.
З двох міст, відстань між якими 116 км, одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого велосипедиста, якщо швидкість першого 13 км/год.
Сторони прямокутника дорівнюють 8 см і 12 см. Обчисліть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює периметру прямокутника.
Знайти суму та різницю найбільшого та найменшого трицифрового чисел, записаних за допомогою цифр 0, 6 і 9, якщо цифри в кожному із чисел не повторюються.
Вибери правильний варіант відповіді
1) 129 + х = 672
2) х – 425 =121
3) х:17= 32
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома