Прочитайте цитату. Визначте за нею риси характеру Климка. "Це була найбільша радість Климкова - покласти перед дядьком чепурно списані зошити, а самому заходитися поратися: винести миску з дьогтяною водою, витерти підлогу, де набризкано, і тихо, покрадьки, щоб дядько не обернувся, насипати йому юшки, якої сам і наварив. Про зошити він ніколи не боявся, бо тільки з письма мав "посередньо".
Прочитайте цитату. Визначте за нею риси характеру Климка.
"Климко знайшов собі притулок у невеличкій кімнатці на шахтній сортувальні, де була колись вагова...А втім, він рідко коли залишався наодинці в закіптюжених стінах, бо в нього частенько...засиджувалося шкільне хлоп'яче товариство - бідові непосидющі висілкові хлоп'яки".
Прочитайте цитату. Визначте за нею риси характеру Климка. "Климко та Зульфат упоралися швидко. Від полудня до вечора вони перенесли з кімнати Наталі Миколаївни все, що в ній було: ліжко, стільці, книжки, етажерку, постіль. Зостався тільки великий вазон у дерев'яній діжечці - розлога, з шовковим листям троянда. Хлопцям стало шкода кидати її саму, і вони вже смерком, щоб ніхто не бачив, обнявши бочонок з обох боків, спотикаючись і сапаючи, стаючи раз по раз перепочити, перенесли до вагової і троянду".
Прочитайте цитату. Визначте за нею риси характеру Климка. "- Знаєш, що я придумав, Зульф, - збуджено сказав Климко. - Я піду по сіль. - Сам не підеш, - уперто сказав Зульфат. - Я теж з тобою. - А по молоко в Лобовку? А дома, з малими хто буде, з дідусем? А з Наталею Миколаївною? Обіцяли помагати, а самі втекли".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома