Назвіть типи темпераменту, якому властива така сукупність ознак: Людина легко емоційно вразлива, з багатою мімікою і жестами, швидкою зміною настрою, з швидким протіканням психічних пізнавальних процесів.
Назвіть типи темпераменту, якому властива така сукупність ознак: Людина з різкою зміною настрою, гаряча, невитримана, схильна до різких афектів, з виразною мімікою і різкими жестами
Назвіть типи темпераменту, якому властива така сукупність ознак: Людина з маловиразною мімікою, спокійна в своїх рухах і в реакції на різноманітні події в навколишньому світі, зі стійкою увагою і повільною, плавною зміною настрою
Назвіть типи темпераменту, якому властива така сукупність ознак: Людина з повільним протіканням психічних процесів, повільними рухами і мало енергійними невиразними жестами, з високою емоційною вразливістю
Встановіть послідовність, в якій зображені реакції людей з різним темпераментом:
Віктор Г. Повільний, хода некваплива. Говорить повільно, але ґрунтовно, послідовно. На уроках сидить з досить байдужим обличчям, сам руки не підіймає, але на запитання вчителя, як правило, відповідає правильно. Його важко розсмішити чи розсердити. Сам, як правило, не кривдить товаришів, до сварок інших ставиться байдуже. У розмову вступає рідко, більше мовчить. Розуміє матеріал нешвидко. Любить порядок.
Борис Р. Дуже захоплюється. Часто бере роботу не під силу. До краю рухливий. У будь-яку хвилину ладен скочити з місця і мчати будь-куди. Руки не знаходять спокою. Швидко й часто крутить головою на всі боки. Дуже запальний. Засвоює матеріал швидко й правильно, але часто від поспіху дає плутані відповіді. Різко переходить від сміху до гніву і навпаки. Дуже ініціативний. Коли розсердиться, то не вміє себе стримати, хоча й намагається.
Сашко Д. Дуже вразливий. Найменша неприємність виводить його з рівноваги, плаче з кожної дрібниці. Одного разу Сашко заплакав тільки тому, що відразу не знайшов у портфелі підручника. Дуже уразливий. Довго пам’ятає кривди і хворобливо переживає їх. Мрійливий. Часто задумливо дивиться у вікно замість того, щоб пограти з товаришами. Покірно виконує всі правила. Пасивний у дитячому колективі.
Оленка Д. Дівчинка дуже рухлива, на уроках ні хвилини не сидить спокійно, весь час змінює позу, крутить що-небудь в руках, тягне руку, розмовляє з сусідом. Легко зацікавлюється усім новим та порівняно швидко встигає охолонути. Переважно настрій веселий і бадьорий. Часом засмучується, навіть плаче, але не надовго. Міміка жива. Легко сходиться з подругами. Досить говірка.
Андрій Б. – учень 9 класу. Відзначається спокійною поведінкою. Вчиться добре. Особливістю його є виняткова захопленість своєю справою. Його хобі – моделювання планерів, про планери він може говорити годинами. Його нічого, крім планерів, не цікавить. Хоче кидати школу, вступати до технікуму. Коли він щось «вбив собі в голову» переконати його неможливо. Є в нього погана звичка – завжди гризе нігті. Сам соромиться своєї звички, вона йому не до душі, а позбутися її ніяк не може.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома