Типові задачі, що містять сталу величину

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 21 раз
7 запитань
Запитання 1

Визначити вид простої задачі. 

варіанти відповідей

У вазі лежить 7 шоколадних цукерок, а карамелей на 4 менше. Скільки карамелей лежить у вазі? 

Бабуся на городі вирвала моркву і зв’язала 5 пучків по 4 морквини у кожному пучку. Скільки всього морквин вирвала бабуся на городі? 

У Тараса було 5 машинок. Скільки машинок стало у хлопчика після того, як тато йому купив ще 3 машинки?

 Наталці до школи треба йти 40 м. Чверть шляху вона вже пройшла. Скільки метрів пройшла Наталка? 

 Микола спіймав 7 карасів, а Петро 8. Сашко спіймав стільки карасів, скільки Микола і Петро разом. Скільки карасів спіймав Сашко? 

Запитання 2

Частина тексту, в якій задана сюжетна ситуація (подія, явище, процес), числові значення величин, що характеризують її кількісну сторону та вказано залежність між цими значеннями

варіанти відповідей

Умова

Вимога

Об’єкт задачі

Запитання 3

За Л. М. Фрідманом прості задачі розбито на 

варіанти відповідей

4 типи

8 типів

2 типи

5 типів

Запитання 4

Складеною задачею називаємо таку задачу

варіанти відповідей

на запитання якої не можна відповісти відразу, виконавши одну арифметичну дію; для розв’язання складеної задачі треба виконати дві або більше арифметичні дії. 

що містить співвідношення додавання (поєднання частин у ціле): задачі на знаходження суми, задачі на знаходження невідомого доданка, задачі на знаходження третього числа за сумою двох даних чисел;

що містить співвідношення віднімання (вилучення частини з цілого): задачі на знаходження різниці, задачі на знаходження невідомого зменшуваного, задачі на знаходження невідомого від’ємника; 

на запитання якої можна відповісти відразу – виконавши одну арифметичну дію. 

Запитання 5

Групи „типових” задач

варіанти відповідей

задачі, що містять однакову (сталу) величину; 

 на знаходження суми двох добутків (часток)

задачі на процеси

на різницеве порівняння двох добутків (часток)

задачі на знаходження середнього арифметичного

Запитання 6

За Г. О. Баллом засоби діяльності із розв’язування задач поділяються на

варіанти відповідей

засоби, представлені в умовах задачі, над якими виконуються кроки-перетворення 

засоби індукції та дедукції для вирішення сюжетни задач

загально логічні правила виведення, за якими виконуються перетворення умов задачі

засоби формування таблиці та схеми для повного розв'язування задачі

евристики, які спрямовують процес розв’язування 

Запитання 7

Методика розвязування типової задачі передбачає

варіанти відповідей

підготовку, ознайомлення і розвиток умінь

підготовчу, основну та кінцеву мету

початковий, середній і кінцевий етапи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест