О якій порі року прокидались Мумі-тролі?
Туве Янсон - письменниця:
Де жили Мумі-тролі?
Скільки хмарок утворилося із яєчної шкарлупи?
Яку рису характеру проявили друзі, щоб заманити Мурашиного Лева?
В яку тварину перетворився Мурашиний Лев?
Яке хоббі у Гемуля?
Яке коштовні каміння збирає Чарівник ?
Чарівник здогадується, що Королівський Рубін знаходиться на..
Якою важливою справою займався Мумі-тато?
На якому музичному інструменті грав Нюхмумрик (Снусмумрик)?
Що вирішив створити Гемуль як свою нову колекцію?
Якого кольору був капелюх?
Де друзі знайшли капелюх?
Замість чого використовували капелюх?
Що роблять Мумі-тролі взимку?
Мумі-тролі--це....
Виберіть героїв твору Капелюх Чарівника.
Повість завершується ...
Чому вчить твір “Капелюх чарівника”?
Чи вірне твердження ,що "Туве Янсон наділяла своїх героїв дещо дивними рисами характеру, які, однак, не лише не заважали їм жити, але й допомагали у скрутну хвилину. Саме в цих дивних героях найповніше втілюється думка про те, що не варто боятися бути собою. Бо наші дивності – це і є те, що допомагає нам знаходити вихід із найскладніших історій?"
У сімейних стосунках, що існують поміж мумі-тролями, утверджуються ...
Продовж речення.
У творі "Капелюх Чарівника" утверджується ...
Чи вірне твердження,що "в основу сюжету покладено фантастичну подію — знаходження друзями (Мумі-троль, Чмих і Нюхмумрик) чорного капелюха, що належав Чарівникові. Капелюх мас чарівні властивості міняти форми предметів, що з подивом спостерігає все сімейство мумі-тролів і всі, хто потрапляє до їхнього дому. Маленький Мумі-троль, котрий надів капелюх на голову, так змінився, що ного не впізнали навіть його найближчі друзі. Але його Маму не можна ввести в оману ніякими дивами. Вона впізнає свого сина завжди?"
Продовж речення.
Головна думка твору “Капелюх чарівника” –...
Ідея твору "Капелюх Чарівника"?
Жанр твору "Чарівний Капелюх?"
Рік написання "Чарівний Капелюх?"
Кого сприйняли, як Короля з Каліфорнії?
Виберіть декілька правильних тверджень про Мумі-маму.
Яка Мумі-мама?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома