Творчість Л. Костенко, В. Симоненка, Л. Павленко, Л. Пономаренко

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 241 раз
24 запитання
Запитання 1

1.    Укажіть художній засіб, використаний у поетичному уривку: «Крига буйно ломилась у відкриті двері протоки» (Л. Костенко «Чайка на крижині», «Крила»):

варіанти відповідей

А антитеза;

Б риторичне ствердження;

В метафора;

Г тавтологія

Запитання 2

2. Коли відбуваються події, описані у вірші Л. Костенко «Чайка на крижині», «Крила»?

варіанти відповідей

А узимку;                                  

 Б навесні;

В улітку; 

 Г восени

Запитання 3

 3. Ідея вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»:

         

варіанти відповідей

А зображення давніх часів;

Б звеличення талановитих людей;

В засудження тих, хто за індивідуальність, творчу думку переслідує людину;

Г усі люди мають бути однаковими

Запитання 4

4. Який жанр вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»:.

                                

                

варіанти відповідей

А інтимна лірика;    

 Б громадянська лірика;

В пейзажна лірика;          

 Г філософська лірика

Запитання 5

5. Де поділися  коралі?

       

                      

варіанти відповідей

А їх загубила Софійка;   

 Б їх украв Вадим;

В їх украв Сашко;      

 Г це все дуже містично

Запитання 6

6. Казкова телепортація дівчинки з твору М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» сталася завдяки:

                              

                             

варіанти відповідей

А коралям;       

Б сусідській кішці;

В шафі;            

Г сейфу.

Запитання 7

7. У Вишнополі відбуваються події твору:

                    

                  

варіанти відповідей

А  «Кольорові миші»;    

Б «Гер переможений»;

В  «Чайка на крижині»;  

Г  «Русалонька із 7-В» 

Запитання 8

   8. Загадковим хлопчиком із  твору М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»  виявився…:

           

                

варіанти відповідей

А колишній однокласник Софійки;

Б далекий родич Сніжани;

В син нареченого Сніжани;   

Г брат Софійки.

Запитання 9

  9. Як ставився Фрідріх з твору Любові Пономаренко «Гер переможений» до дітей?

       

                    

варіанти відповідей

А не звертав на них уваги;       

Б грав їм на губній гармошці;

В погрожував їм кулаком;    

 Г бив їх. 

Запитання 10

10. Який жанр твору «Гер переможений»?

            

варіанти відповідей

А новела;       

Б роман;  

В оповідання; 

  Г повість.

Запитання 11

11. Хто назвав Симоненка «витязем молодої української поезії»?

                   

                                

варіанти відповідей

А Ліна Костенко; 

Б Олесь Гончар;

В В.Стус; 

Г Марія Павленко

Запитання 12

12. Який художній засіб використав В. Симоненко у рядку: «Жоден вітер сонця не остудить»:

             

варіанти відповідей

А епітет;

Б порівняння;    

В метафору;          

Г антитезу. 

Запитання 13

13. Де і коли відбуваються події, зображені у вірші Ліни Костенко «Кольорові миші»?

                              

        

варіанти відповідей

А у Києві, у ХVIII ст.; 

Б у Вишгороді, у ХVII ст.;

В у Полтаві, у ХIХ ст.; 

 Г у Львові, у ХVI ст.

Запитання 14

14. Який жанр твору «Гер переможений»:

                      

                   

варіанти відповідей

А  новела;        

Б повість;

В оповідання;     

 Г  повість.

Запитання 15

15. Який рядок у вірші «Крила» повторюється?

                             

                

варіанти відповідей

 А «А як же людина?»   

Б «А крила має»;

В «Людина нібито не літає»;   

Г «А що ж людина?»

Запитання 16

16. Що для чоловіка було «моральною шкодою» у вірші Ліни Костенко «Кольорові миші»?

                           

        

варіанти відповідей

 А миші гарчали на чоловіка;    

Б миші були яскравими;

В миші погризли його гроші;    

Г миші перетворювались на листя.

Запитання 17

17. Сашко з твору М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» продавав…:

        

          

варіанти відповідей

А дрова і букетики рясту;         

Б соняшникове насіння і фіалки;

В хмиз і букетики троянд;     

 Г марки й монети.

Запитання 18

18. Найціннішим скарбом із бабусиної шафи виявилися (М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських») :

                                         

                                                          

варіанти відповідей

А ікони; 

Б срібні монети;

В коралі;     

Г вишиванка.

Запитання 19

19. Таємниця роду Кулаківських полягала у…:

                         

                                    

варіанти відповідей

А проклятті роду;     

Б таємничому спадку;

В у таємничому замку;    

Г таємничому листі.

Запитання 20

20. Вадим із  твору М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» пояснив свій вчинок із коралями…:

                                  

                                        

варіанти відповідей

А прокляттям роду;  

Б пристрастю до коштовностей;

В боргами;          

Г не знайшов пояснень.

Запитання 21

21. Софійка із  твору М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»  мимохіть стала свідком…:

 

 

 

варіанти відповідей

А крадіжки грошей предком Кулаківського;

Б шахрайської оборудки предка Кулаківського;

В таємної змови предка Кулаківського зі злочинцем;

 Г убивства.

Запитання 22

22. Полоненого німця у творі Любові Пономаренко «Гер переможений» звали…:

                                               

                                          

варіанти відповідей

А Ганс;       

Б Фрідріх;

В Шульц;      

   Г Зельк.

Запитання 23

23. Полонений німець у творі Любові Пономаренко «Гер переможений» хизувався…:

            

                                    

варіанти відповідей

А своїми подвигами;  

 Б губною гармошкою;

В фотографією дівчаток; 

 Г своїми медалями.

Запитання 24

24. Де пропонує В. Симоненко «відкривати духовні острови» в поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани»   ?

          

варіанти відповідей

А на вершинах гір;        

Б в океані рідного народу;

В під час перегляду художніх фільмів;

Г у книгах.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест