Зображення смішного в життєвих явищах і людських характерах у доброзичливому, жартівливому тоні - це
Різке висміювання, викриття людських вад - це
Леонід Глібов найбільше любив
Невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи
сатиричний твір алегоричного змісту - це
Повчальний висновок у байці - це
Хто подав скаргу на Щуку За змістом однойменної байки?
Яке покарання придумали для Щуки?
Хто і як врятував Щуку?
Яка мораль байки "Щука"?
Яку рису характеру людини критикує Л.Глібов на прикладі поведінки Жаби ("Жаба та Віл")?
Якої байки Л.Глібова стосується прислів'я "Без труда нема плода"?
Які твори належать Леоніду Глібову?
Як автор у творі ,,Муха й бджола'' зображує муху?
Хто з митців працював у жанрі співомовки?
Що попросили спершу запорожці в короля у творі С.Руданського?
У польського короля (за співомовкою С. Руданського “Запорожці у короля”) козаків частували:
Яка ідея співомовки "Запорожці у короля"?
Продовжіть речення.
У співомовці С.Руданського "Добре торгувалось" по крамницям походжав...
Що засуджує автор у співомовці ,,Добре торгувалось"?
Що продавалося в крамниці на думку купців?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома