Творчість Ліни Костенко

Додано: 13 серпня 2022
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 6 разів
5 запитань
Запитання 1

1.Основна думка поезії "Дощ полив..." - це

варіанти відповідей

а)розповідь про старого діда , що збирає блискавки;

б)змалювання саду в спеку;

в)змалювання саду після дощу;

г)необхідність дощу як цілющої сили для природи.

Запитання 2

2.Епітет наявний у варіанті

варіанти відповідей

а)Струшується сад, як парасолька; все блищить, і люди як нові

б)День такий полив’яний; струшується сад, як парасолька

в)День такий полив’яний; дідок старесенький, кропив’яний

г)Дощ полив; ген корів розсипана квасолька доганяє хмари у полях

Запитання 3

3.Ідея вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» −

варіанти відповідей

1)зображення давніх часів

2)зображення давніх часів

3)засудження тих, хто за індивідуальність, творчу думку переслідує людину

4)усі люди мають бути однаковими

Запитання 4

4.Прочитайте рядки з вірша Л.Костенко "Чайка на крижині" і визначте, які художні засіби у них використано.


В цьому році зима не вдягла білої свити.

Часом вже й приміряла, та хтось її зразу крав.

варіанти відповідей

а)порівняння

б)метафора

в)епітет

г)гіпербола

Запитання 5

5.Диптих складають обидва твори рядка

варіанти відповідей

а)«Ти знаєш, що ти —людина?» та «Гей, нові Колумби й Магеллани...»

б)«Чайка на крижині» та «Крила»

в)«Лебеді материнства» та «Кольорові миші»

г)«Крила» та . «Лебеді материнства»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест