Яку ідею ствердує Т. Шевченко поезією
"До Основ'яненка"?
До кого звертається Т. Шевченко посланням "І мертвим, і живим..."?
До якого жанру належить твір Т. Шевченка "Сон"?
Кому Т. Шевченко присвятив поему "Кавказ"?
Із якого твору ці рядки? Зійде сонце, Осушить, пригріє, А онуки? Їм байдуже, Панам жито сіють...
Поезія Т. Шевченка "Мені однаково..." має яскраво виражені...
Із якого твору Т. Шевченка ці рядки? І потече сторіками Кров у синє море Дітей ваших... і не буде Кому помагати. Одцурається брат брата І дитини мати...
Який із названих творів написаний у жанрі послання?
До якого періоду творчості Шевченка відноситься послання "До Основ'яненка"?
Твір Т.Г. Шевченка "Сон"("У всякого своя доля...") відноситься до періоду:
У рядочках "Дивлюся, аж світає,/ Край неба палає,/ Соловейко в темнім гаї /Сонце зострічає" Шевченко зображує:
У якому творі звучить сатира: "Той мурує, той руйнує,/ Той неситим оком -/За край світа зазирає.../ Чи нема країни, /Щоб загарбать і з собою/ Взять у домовину?"
Із якого твору слова: "У нас же й світа, як на те — /Одна Сибір неісходима, /А тюрм! а люду!.. Що й лічить! /Од молдованина до фіна /На всіх язиках все мовчить, /Бо благоденствує"?
Визначте вид лірики послання Т. Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженним..."
Кого Т. Шевченко критикує у своєму посланні "І мертвим, і живим, і ненародденним..."?
Із якого твору взято рядки: "Учітесь, читайте, /І чужому научайтесь, / Й свого не цурайтесь. / Бо хто матір забуває, / Того Бог карає, / Того діти цураються, / В хату не пускають"?
Тараса Шевченка вважають
Основою "сцени генерального мордобитія" (поема "Сон") є
Які літературні наптями переплелися у творчості Шевченка
Хто з українських митців сказав про Т. Шевченка: " Він був сином мужика і став володарем у царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком і вказав нові, світлі і вільні шляхи професорам і книжним ученим"?
Скільки частин має твір "І мертвим, і живим..."Т.Шевченка?
Шедевром світової сатири є твір Т.Шевченка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома