Творчість Т.Шевченко, І Франка, Л.Костенко, М. Вороного

Додано: 2 січня
Предмет: Українська література, 6 клас
6 запитань
Запитання 1

Із якого твору рядки: "Там, де груші соковиті, Зранку дощиком обмиті, Листя жовте розтрусила, Де береться в неї сила?"

варіанти відповідей

Тамара Шевченко "Осінь, гарна молодиця"

Іван Франко "Дрімають села"

Ліна Костенко "Сю ніч зорі чомусь колючі"

Микола Вороний "Євшан-зілля"

Запитання 2

Який художній засіб використаний у рядках: "Осінь, гарна молодиця, Розгулялась, веселиться" (Тамара Шевченко «Оснь, гарна молодиця»)

варіанти відповідей

епітет

порівняння

метафора

алегорія

Запитання 3

Який художній засіб використав автор у рядках: "...і ще стрілою ластівка звиваєсь над загоном" (Іван Франко «Дрімають села»)

варіанти відповідей

епітет

порівняння

метафора

алегорія

Запитання 4

У якому творі застосовано такий художній засіб як обрамлення?

варіанти відповідей

Ліна Костенко «Сю ніч зорі чомусь колючі»

Микола Вороний «Євшан-зілля»

Іван Франко «Дрімають села»

Тамара Шевченко «Оснь, гарна молодиця»

Запитання 5

Автор якого твору використав мотиви Галицько-Волинського літопису?

варіанти відповідей

Микола Вороний «Євшан-зілля»

Тамара Шевченко «Оснь, гарна молодиця»

Іван Франко «Дрімають села»

Ліна Костенко «Сю ніч зорі чомусь колючі»

Запитання 6

Поема - це...

варіанти відповідей

невеликий епічний твір, у якому порушено загальнолюдські проблеми

великий, переважно віршований твір, у якому порушено важливі загальнолюдські проблеми

великий, переважно віршований твір, у якому порушено важливі суспільні, історичні або загальнолюдські проблеми

короткий твір, головними ознаками якого є невелика кількість подій та персонажів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест