Творчість В.Симоненка, Л.Костенко

Додано: 10 березня 2021
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 62 рази
30 запитань
Запитання 1

Що, на думку Ліни Костенко, не потрібно крилатим?

варіанти відповідей

ґрунту

повітря

неба

освіти

Запитання 2

Символом чого є крила в поезії Л.Костенко

варіанти відповідей

Смерті

Миру

Мрії

Весни

Запитання 3

В.Симоненко застерігає читача, щоб той

варіанти відповідей

не проспав своє життя

не залишився байдужим до горя іншого

обрав правильний життєвий шлях

боровся з розкрадачами державного майна

Запитання 4

Колір лебедів у поезії "Лебеді материнства"

варіанти відповідей

рожевий

червоний

сірий

білий

Запитання 5

Кого, за словами В.Симоненка, мати не пускала до хати гойдати синову колиску?

варіанти відповідей

нещастя

смуток

лихо

досаду

Запитання 6

Пейзажною замальовкою є вірш

варіанти відповідей

"Дощ полив"

"Ти знаєш, що ти - людина?"

"Кольорові миші"

"Лебеді материнства"

Запитання 7

"Корів розсипана квасолька", "дідок старесенький, кропив'яний" - метафоричні образи вірша

варіанти відповідей

"Гей, нові Колумби й Магеллани!"

"Крила"

"Кольорові миші"

"Дощ полив"

Запитання 8

Автор вірша "Дощ полив"

варіанти відповідей

Василь Симоненко

Ліна Костенко

Тарас Шевченко

Богдан Лепкий

Запитання 9

Зіткнення неповторності, індивідуальності, фантазії та буденності, сірості, стандарту - це ідея вірша

варіанти відповідей

"Ти знаєш, що ти - людина?"

"Лебеді материнства"

"Дощ полив"

"Кольорові миші"

Запитання 10

Чому у вірші "Кольорові миші" тільки дівчинка має ім'я - Анна?

варіанти відповідей

автор не надає значення іменам героїв

Анна індивідуальність, яка ніколи не розчиниться в натовпі

Анна - єдина героїня твору

Анна - реальна історична особа

Запитання 11

Кольорові миші у вірші - це

варіанти відповідей

намальовані на папері різними кольорами

жовте осіннє листя

справжні миші, що залізли у фарбу

дитячі іграшки

Запитання 12

Образ обмеженої людини, яка не здатна до самостійного мислення і не бачить краси навколишнього світу у вірші "Кольорові миші"


варіанти відповідей

Анна

суддя

кольоровий кіт

сусід

Запитання 13

Який художній прийом використано в уривку:

Був сірий день. І сірий був сусід.

І сірий стіл. І сірі були двері.

І раптом нявкнув кольоровий кіт.

Залив чорнилом вирок на папері. ??

варіанти відповідей

порівняння

іронія

гіпербола

контраст

Запитання 14

"Крила" в однойменній поезії Л. Костенко уособлюють

варіанти відповідей

прагнення до успіху, до вершин

мрію людини злетіти до неба

людські чесноти (любов, чесність, щедрість)

високі результати праці

Запитання 15

Чайка за Л. Костенко , -- це образ

варіанти відповідей

мрії, руху, крилатості

гордості, зверхності

самотності, байдужості

сили, морської стихії

Запитання 16

Закликає мріяти, відкривати «духовні острови» «в океані рідного народу» ліричний герой твору

 


варіанти відповідей

В.Симоненка «Гей, нові Колумби й Магеллани…»

Л.Костенко «Крила»

В.Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»

Л.Костенко "Кольорові миші"

Запитання 17

Автор поеми "Чайка на крижині "

варіанти відповідей

Ліна Костенко

Василь Симоненко

Іван Франко

Григір Тютюнник

Запитання 18

Яке слово пропущено в уривку?

"Лід кришився, б'ючись об каміння берегове...

І нарешті по Одрі - темній, широкій -

На останній крижині самотня ............. пливе.

варіанти відповідей

голубка

зозуля

горлиця

чайка

Запитання 19

Головна думка вірша "Лебеді материнства"

варіанти відповідей

Оспівування безмежної материнської любові, утвердження думки, що батьківщина в кожного, як і мати, одна.

звеличення традицій українського народу, зображення менталітету українця

засудження зрадництва, заклик стояти на сторожі свободи та незалежності батьківщини

людина мусить матиі крила : духовні цінності, мрії - і тоді вона незламна

Запитання 20

Автор вірша "Лебеді материнства"

варіанти відповідей

Василь Симоненко

Леся Українка

Ліна Костенко

Тарас Шевченко

Запитання 21

Яким словом треба закінчити уривок вірша?

Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки ............

варіанти відповідей

Україну

середину

Батьківщину

родину

Запитання 22

Які художні засоби використано в словосполученнях:

"лебеді рожеві", "зорі сургучеві", "золотим сузір'ям", "мавки чорноброві", "хмільні смеркання", "приспані тривоги" ?

варіанти відповідей

епітети

порівняння

метафори

пестливі слова

Запитання 23

У вірші "Гей, нові Колумби й Магеллани!" корито символізує

варіанти відповідей

багате, сите і задоволене життя

обмежене, приземлене життя без мрій і руху вперед

життя далеко від міста, пов'язане з сільським господарством

Запитання 24

Який художній засіб використано в уривках:

"сиплють ночі у лимани", "ой, біжи, біжи, досадо, не вертай до хати", "виростуть з тобою приспані тривоги" ?

варіанти відповідей

епітет

персоніфікація

порівняння

гіпербола

Запитання 25

Автор поезії "Ти знаєш, що ти - людина?"

варіанти відповідей

Ліна Костенко

Тарас Шевченко

Максим Рильський

Василь Симоненко

Запитання 26

Ключовий образ поезії "Ти знаєш, що ти - людина?"

варіанти відповідей

батьківщина

людина

Україна

майбутнє

Запитання 27

Головна думка вірша "Ти знаєш, що ти - людина"

варіанти відповідей

треба поспішати узяти в життя ВСЕ, що воно дає

ти - не такий, як усі: ти - КРАЩИЙ серед усіх

кожна людина - неповторна особистість, унікальна, індивідуальна - має прожити життя гідно високого імені ЛЮДИНА

усі блага на землі (озера, гаї, степи) - ДЛЯ ЛЮДИНИ, і треба зуміти ними скористатися

Запитання 28

Який художній прийом використано в уривку:

"Усмішка твоя - єдина.

Мука твоя - єдина.

Очі твої - одні. ?

варіанти відповідей

епіфора

анафора

контраст

метафора

Запитання 29

Який художній прийом використано в уривку:

"Ти знаєш, що ти - людина?

Ти знаєш про це чи ні?"

варіанти відповідей

анафора

гіпербола

контраст

епіфора

Запитання 30

Романтичний порив, рух уперед, прагнення пошуку нових відкриттів, заперечення байдужості, пасивності - головна думка вірша

варіанти відповідей

"Кольорові миші"

"Чайка на крижині"

"Гей, нові Колумби й Магеллани!"

"Крила"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест