«Мов золото — поколото, горить-тремтить ріка, як музика», — це рядки з поезії
У рядках із вірша М. Рильського «Осінь-маляр із палітрою пишною…»: «Фарби рожеві, злотисті, червоні, срібно-блакитне повітря… Ніжні осінні пісні тихо дзвонні!» основним художнім засобом є
Потрапивши в ополонку, лось з однойменного оповідання Є. Гуцала
«Щось мріє гай — над річкою. Ген неба край — як золото», — це рядки із вірша
У рядках вірша Є. Гуцала «Журавлі високі пролітають…»: «Хай з небес перо високе кинуть, хай мене благословлять крилом, щоб писалось слово журавлине журавлиним з вирію пером» основним художнім засобом є
Дядько Шпичак з оповідання Є. Гуцала «Лось» дуже розсердився на племінників, тому що
П. Тичина у вірші «Не бував ти у наших краях!» змальовує людей, для яких найважливішими цінностями є
У вірші П. Тичини «Блакить мою душу обвіяла…» ліричний герой вітається
Слово «шати» у вірші М. Рильського «Осінь-маляр з палітрою пишною…» означає
У рядках із вірша М. Рильського «Дощ»: «Благодатний, довгожданий, дивним сяйвом осіянний, золотий вечірній гість…» — найпоширенішим художнім засобом є
Жанр твору "Лось"
Що розбудило лося:
Роги лося нагадували:
Лось був:
Звідки лось потрапив у заповідник:
Куди попрямував лось:
Коли відбувалися події у творі Є Гуцала "Лось"?
Що сталося з лосем на річці біля ополонки:
Про яку подію згадав лось, намагаючись вибратися з ополонки:
Що робив старший брат, щоб допомогти лосю:
На що спочатку не звернули уваги хлопці:
Хто вистрілив у лося:
У що не могли повірити діти:
Про що мріяв дядько Шпичак, коли діти пішли в заповідник:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома