У чому особливості Римської імперії в ІІІ на початку ІV ст.

Додано: 12 березня
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Коли Римська імперія вступила у тривалу кризу?

варіанти відповідей

  з кінця ІІІ століття

 з кінця І століття

 з кінця ІІ століття

Запитання 2

Хто призначає імператорів в період кризи Римської імперії? 

варіанти відповідей

  Армія

Сенат

Громадяни

Запитання 3

Кому власники великих земельних маєтків почали роздавати землю?


варіанти відповідей

рабам

 бідним селянам

  всі відповіді правильні

Запитання 4

Кому власники великих земельних наділів надавали землю в оренду?

варіанти відповідей

вільним селянам

 розореним городянам

 збіднілим людям

 всі відповіді правильні

Запитання 5

Колонами в Римській імперії називали:

варіанти відповідей

 землевласників, що давали землю в оренду

 рабів, що повставали

 орендарів землі

Запитання 6

В якому році легіонери проголосили імператором Діоклетіана?  

варіанти відповідей

384 р.


 284 р.

184 р.

84 р.

Запитання 7

Хто виграв боротьбу за імператорський престол після зречення Діоклетіана?

варіанти відповідей

 Нерон

  Калігула

 Констянтин

Октавіан

Запитання 8

У 330 р. це місто був урочисто проголошений столицею і незабаром стало найбільшим містом імперії. Про яке місто мова?

варіанти відповідей

Константинополь

Барселона

Візантій

Стамбул

Запитання 9

Він не лише сприяв поширенню християнства, а й сам охрестився, ставши першим в історії християнином на троні.

варіанти відповідей

Костантин

Діоклетіан

Цезар

Октавіан

Запитання 10

Що було побудовано на місці грецької колонії за наказом Візантія Константина?

варіанти відповідей

місто Стамбул

фортецю під назвою Константинополь

місто Константинополь

Запитання 11

В якому році легіонери проголосили імператором Діоклетіана?  

варіанти відповідей

284 р.

384 р. 

184 р. 

Запитання 12

Хто виграв боротьбу за імператорський престол після зречення Діоклетіана? 

варіанти відповідей

Костянтин

Калігула

Нерон

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест