У другій половині XV — першій половині XVI ст. вихідці з українських земель здобували вищу освіту в:
Про заснування якого навчального закладу йдеться в уривку з історичного джерела?
«Нововведенням, яке невдовзі тріумфально увійшло в практику української освіти, стало вивчення трьох мов — грецької, латинської та церковнослов’янської. Створення школи слов’яно-греко-латинського типу було справжньою революцією в освітній православній традиції, уперше за підтримки великого князя було створено слов*яно греко латинську академію».
Яка подія пов’язана із зображеним на ілюстрації діячем?
У якому місті розташована зображена церква?
Як виникла Києво-Могилянська академія?
Письменник-полеміст, церковний і культурний діяч, автор праць «Тренос», «Граматика словенська».
Установіть послідовність подій суспільно-культурного життя другої половини XVI—XVII ст.
А Утворення Києво-Могилянського колегіуму
Б Заснування в Острозі слов’яно-греко-латинської школи
В Створення «Пересопницького Євангелія»
Г Утворення першої братської школи
Коли було укладено Люблінську унію?
Поширення якої форми господарювання в ХVI ст. спонукало сучасника зробити такий висновок:
«Братія шляхетська, побачивши перед собою родючі українські землі, думала не про татар та козаків, а про нову здобич для польського плуга, про продаж товару на ринку, використовуючи працю хлопів (селян)»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома