Прийменник є в реченні
А) Потім Софійчині думки розхитало.
Б) Машина промчала поруч.
В) Конячина пішла галопом.
Г) Дуб кидав тінь на грядки.
Через дефіс треба писати всі прийменники в рядку
А) із/за, з/над, з/посеред
Б)у/продовж, по/між, за/для
В)з/поперед, з/понад, по/під
Г) до/в/кола, по/при,з/поміж
Помилку у вживанні прийменника допущено у рядку
А)українець за походженням, пішов по воду
Б) згідно з інструкцією,підручник по фізиці
В)через неуважність, відповідно до наказу
Г) виконав за зразком, залежно від погоди
Сполучник підрядності є в реченні
А)Я люблю, щоб сонце гріло, щоб гукали скрізь громи.
Б)Від меча рана загоїться, а від лихого слова - ніколи...
В)Боліло горло, розколювалась голова,але серце співало..
Г)Валентин покрутився похмурою тінню і невдовзі зник.
Сполучник треба писати РАЗОМ у реченні
А) Як/би не крутила хуртовина,а крига розтає.
Б) Як/би високо ворона не літала, завжди на гній сяде.
В) Як/би мені черевики,то пішла б я на музики.
Г) Як/би там не було,комусь належить це зробити.
Частка є в обох сполученнях слів рядка
А) ходити навколо храму, вивчив лише фізику;
Б) надіслав би повідомлення, батько чи мати;
В) згідно з наказом, невже це потрібно;
Г) ото ж твоя дівчинонька, хай буде добре.
ОКРЕМО треба писати всі слова в рядку
А) учив/же, авже/ж, навряд/чи, читай/но;
Б) таки/побачив, тільки/що, все/ж/таки, зробив/би;
В) як/небудь, що/разу, таки/знав, як/от;
Г) немов/би, отакий/то, аби/куди,саме/тому.
Через ДЕФІС треба писати всі слова в рядку
А) коли/небудь, так/то, знав/таки,заходь/но;
Б) хтозна/який, навряд/чи, як/от,таки/заспівав;
В) отакий/от, все/таки, все/ж/таки, сядь/бо;
Г) колись/то, неначеб/то, читай/но, казна/звідки.
І вона справді приходить чи пробігає дорогами твоєї юності і лише коли-не-коли зупиняється ... нас.
Пропуск можна заповнити кожним із зазначених прийменників, ОКРІМ
А)коло
Б) біля
В) поблизу
Г) наприкінці.
З'ясуйте, яке слово є сполучником у реченні
У тім то й лихо,що не все ми знаємо про нашу долю.
А)то
Б) й
В) що
Г) про.
У реченні "Цінь! Цінь!" - затягли нескладну пісеньку вертляві синички." вигук належить до групи
А)емоційних
Б)волевиявлення
В)звуконаслідувальних слів
Г)слів мовного етикету
Сполучник з'єднує частини складного речення
А) Робота гарна,та день малий.
Б) Без роботи ані хліба,ані хати.
В) Уночі панують сови та сичі.
Г) Будь слугою власної совісті й господарем волі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома