Українська мова. Контрольна робота. Прислівник

Додано: 26 квітня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 419 разів
13 запитань
Запитання 1

1. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:



варіанти відповідей


А вгорі, весело, щасливо, світло;



Б м’яко, погано, каліграфічно, внизу;




В яскраво, мудро, міцно, твердо;




Г наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.


Запитання 2

2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:


варіанти відповідей


А без/упину, зо/зла, зі/споду;




Б по/польськи, на/вхрест, по/тиху;




В на/гору, з/середини, по/іншому;



Г до/щенту, на/весні, з/рання.


Запитання 3

3. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:


варіанти відповідей


А глибоко — глибше — найглибоко;




Б добре — краще — якнайкраще;




В повно — повше — найповно;




Г дорого — дорогіше — найдорогіше.


Запитання 4

4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:


варіанти відповідей


А одним/єдине, без/відома, на/весну, до/сьогодні;




Б час/від/часу, одна/по/одній, без/упину, на/гора;




В з ранку/до/вечора, не/сьогодні/завтра, де/небудь, по/закону;




Г сам/на/сам, вряди/годи, на/льоту, до/побачення.


Запитання 5

Окремо треба писати не з прислівником у реченні

варіанти відповідей

А) Предивний сон і налякав мене, і розбудив не/ждано.

Б) Мені в житті до всього не/байдуже.

В) А не/лукаво й чесно жити повинні прагнуть всі на світі.

Г) Ніч не/рухомо тишею блищить.

Запитання 6

Оберіть усі речення, в яких є прислівник

варіанти відповідей

А) Поважно гомонять старі каштани, убравшись у весняний цвіт.

Б) Прийшла весна, сповнена яскравих кольорів, чарівних, милих пахощів, свіжості й радості.

В) У широкому лататті спалахнули білі лілії, переливалися перламутрово куліси густого верболозу.

Г) Дзвеніли всілякі пташині голоси, а один із них виділявся найдужче.

Запитання 7


Прислівник відповідає на питання

варіанти відповідей

1 як? де? скільки? куди?

2.хто? який? звідки?

 як? де? коли? куди?

 коли? скільки? чому?

Запитання 8

Прислівник - це ...



варіанти відповідей

незмінна частина мови, яка вказує на предмети, їх ознаки, кількість, але не називає їх.

незмінна частина мови, що називає ознаку предмета.

незмінна частина мови, яка позначає кількість предметів або їх порядок під час лічби.

незмінна частина мови, яка називає ознаку дії.

Запитання 9

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:


варіанти відповідей

віч-на-віч;

сам-на-сам;

вгорі;

як-небудь.

Запитання 10

РАЗОМ треба писати прислівник у реченні:


варіанти відповідей

Що/вечора дівчинонька в садочок виходить.

У неділю вранці/рано поле вкрилося туманом.

 І блідий місяць на ту пору із хмари де/де визирав.

Без ворогів можна в світі як/небудь прожити.

Запитання 11

Як слід писати наступні прислівники: (в)літку, (що)тижня, (в)низу?



варіанти відповідей

через дефіс

разом

окремо

Запитання 12

Усі слова є прислівниками в рядку


варіанти відповідей

А) навесні, втричі, друге

Б) униз, чий-небудь, найшвидше

В) веселіше, віч-на-віч, нікотрий

Г) звечора, вдруге, дуже

Запитання 13

2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:


варіанти відповідей


А без/упину, зо/зла, зі/споду;




Б по/польськи, на/вхрест, по/тиху;




В на/гору, з/середини, по/іншому;



Г до/щенту, на/весні, з/рання.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест