Перша Малоросійська колегія була створена у
Який з гетьманів домігся укладення Коломацьких чолобитних 1723 р.
Малоросія - це
"Рішительні пункти" - царський указ гетьманському урядові при гетьмануванні
Заповніть пропуски. Правління гетьманського уряду діяло в період ... рр. Ця установа складалася з ... Така політика імперського уряду була спрямована на ...
Розгляньте фото історичної пам'ятки.
Пам'ятка є яскравим прикладом
А. мініатюри
Б. фрески
В. мозаїки
Г. ікони
Пам'ятку присвячено діяльності гетьмана
А. Б. Хмельницького
Б. І. Виговського
В. І. Мазепи
Г. П. Дорошенка
Укажіть ім’я наказного гетьмана (1722—1724 рр.), ув’язненого після подання цареві Петру І Коломацьких чолобитних
Укажіть ім’я гетьмана, обраного після відновлення гетьманства в 1727 р., якому вдалося тимчасово пригальмувати процес перетворення Гетьманщини на адміністративну одиницю Російської імперії
У якому стилі оздоблено зображену на фото Георгіївську церкву Видубицького монастиря в Києві. 1696-1701
Прочитайте уривок і вкажіть місто, про яке йдеться у тексті.
«Іван Мазепа опікувався будівництвом братської Богоявленської церкви, Микільського собору, церкви Всіх Святих. За Івана Мазепи барокових рис набули давні споруди — Софійський та Михайлівський Золотоверхий собори, що їх відновили коштом гетьмана Перебудовано в стилі бароко й Успенський собор та Троїцьку надбрамну церкву. Власне, у такому бароковому вигляді ці храми зберігаються і нині».
Назва основного стилю в архітектурі України ХVІІ – ХVІІІ ст.:
Встановіть відповідність між твором та автором.
1. "Зегар з полузегарком" та "Млеко"
2. "Володимир"
3. "Нова міра старої віри"
4. "Четьї мінеї"
А Іван Величковський
Б Лазар Баранович
В Феофан Прокопович
Г Данило Туптало
Оберіть рядок, в якому названо найвидатніше явище історичної літератури першої половини 18 століття
З'ясуйте, на якому з фото зображено ікону «Вознесіння Христове» з іконостасу церкви Воздвиження Чесного Хреста монастиря Скит Манявський. видатного західноукраїнського майстра Й. Кондзелевича
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома