Українські землі у 20-90-х р.р. XVIIIст. IIIВаріант

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Історія України, 8 клас
Тест виконано: 25 разів
11 запитань
Запитання 1

Створення яких губерній у складі Російської імперії стало наслідком третього поділу Речі Посполитої?

варіанти відповідей

АБессарабської, Холмської, Полтавської




БЧернігівської, Полтавської, Харківської




ВХерсонської, Таврійської, Катеринославської




ГПодільської, Волинської, Київської


Запитання 2

Який орган здійснював управління Гетьманщиною в період між гетьмануванням Данила Апостола та Кирила Розумовського?

варіанти відповідей

А Малоросійський приказ   


  Б Перша Малоросійська колегія




В Друга Малоросійська колегія   


  Г Правління гетьманського уряду


Запитання 3

Укажіть період гетьманування К. Розумовського.


варіанти відповідей

А1722-1727 рр.


  Б1734-1750 рр.   


  В1750-1764 рр.  


 Г1764-1775 рр.


Запитання 4

Установість послідновність заходів царської влади щодо ліквідації автономного устрою українських земель

Азакріпачення селян Лівобережної та Слобідської України

Бостаточна ліквідація Запорозької Січі

Вскасування полкового устрою на Слобідській Україні

Гутворення Другої Малоросійської колегії


варіанти відповідей

1 – Г; 2 – В; 3 – Б; 4 – А.

1 - В; 2 - Г; 3 - А; 4 - Б.

1 - А; 2 - Б; 3 - В; 4 - Г.

1 - Г; 2 - А; 3 - Б; 4 - В.

Запитання 5

Установіть відповідність між прізвищем діяча та фактами його біографії.

1 Ф. Прокопович       

2 І. Григорович-Барський  

3 М. Березовський      

4 Й. Пінзель

А співак, член Болонської філармонічної академії, автор опер «Демофонт», «Іфігенія»

Б скульптор, автор кам'яних статуй на фасаді собору Св. Юра у Львові та інших витворів

В церковний діяч, учений, поет-полеміст, ректор Києво-Могилянської академії, ідеолог реформ Петра І

Г архітектор, автор проектів культових і громадських об'єктів, водогону Києва

Д живописець-портретист реалістичного напряму, керував класом портретного живопису Петербурзької академії


варіанти відповідей

1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б.

1- Г, 2- В, 3- Б, 4- А.

1-Б, 2-А, 3-Г, 4-В.

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г.

Запитання 6

За стильовими ознаками можна встановити, що зображена пам’ятка культури України є прикладом архітектури

варіанти відповідей

А бароко.

 Б класицизму.

 В модерну.

Г готики.

Запитання 7

Що стало результатом прийняття козаками умов, висунених царським урядом:«...Жити запорожцям у місцях, де розорено в 1709 році їхнє житло. Користуватися їм промислами... Зберігати їм вірність престолу російському... Бути їм в залежності від головнокомандуючого генерала в Малій Русі визначеного...»?

варіанти відповідей

А заснування Нової (Підпільненської) Січі



Б утворення першої Малоросійської колегії


В ліквідація Правління гетьманського уряду 



 Г відновлення гетьманства


Запитання 8

Установіть відповідність між подією та роком, коли вона відбулася.

1 остаточна ліквідація гетьманства

2 остаточна ліквідація царським урядом Запорозької Січі

3 ухвалення Конституції Пилипа Орлика

4 оприлюднення царського указу про закріпачення селян Лівобережної та Слобідської України

А 1710 р.  Б 1764 р.  В 1775 р.  Г 1783 р.   Д 1785 р.


варіанти відповідей

1–Б, 2–В, 3–А, 4–Г.

1-В, 2-А, 3-Г, 4-Б.

1-А, 2-Г, 3-Б, 4-В.

1-Г, 2-Б, 3-В,4-А.

Запитання 9

За стильовими ознаками можна встановити, що зображена пам’ятка культури України є зразком архітектури

варіанти відповідей

А конструктивізму.     


 Б класицизму.        


  В модерну.       

    Г бароко.


Запитання 10

Укажіть заходи, здійснені Другою Малоросійською колегією на чолі з П. Рум’янцевим.


варіанти відповідей

1ліквідація полково-сотенного устрою Слобідської України

  

2загальна ревізія населення, земельної власності, худоби, іншого майна

 

3обмеження прав гетьмана на призначення козацької старшини

 

4запровадження намісництв, загальноросійських судових установ

    

5знищення Запорозької (Нової) Січі

    

6поширення російської системи управління на Правобережну Україну

     

7заміна натуральних повинностей грошовим податком      

Запитання 11

Укажіть портрет гетьмана Данила Апостола.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест