Хронологічні межі існування Підпільненської (Нової) Січі?
На які адміністративно-територіальні одиниці поділялася територія Війська Запорізького в період Нової Січі?
На території якого регіону України в другій половині ХVІІІ ст. царський уряд заснував Нову Сербію, Слов`яно-Сербію та Новослобідський козацький полк?
За чиїм наказом була зруйнована Нова Січ?
В якому році було ліквідовано останню Запорізьку Січ?
Після ліквідації Нової Січі близько 5 тис. козаків перейшли у підданство Туреччини та заснували:
Приєднання Кримського ханства до Російської імперії відбулося у
Позначте назву органу, що здійснював адміністративне управління Лівобережною Україною
Про кого йдеться? Він роздавав землі старшині й монастирям, намагався засвідчити свою вірність царю, навіть незважаючи на погане самопочуття,рушив у 1721 році до Москви,що остаточно вирішити статус Гетьманщини у складі Російської імперії
Про кого йде мова?
За його правління було проведено ревізію земель Гетьманщини, встановлено точний бюджет держави, укладено правовий звід законів. саме він домігся від царського уряду відновлення Запорізької Січі в 1734 р.
Іван Скоропадський був гетьманом
Оберіть роки гетьманства Павла Полуботка
В якому році була утворена перша Малоросійська колегія?
Кріпосне право було впроваджено указом Катерини II у 1783 році?
В період між гетьмануванням Д.Апостола та К.Розумовського влада належала "Правлінню гетьманського уряду"
Коли розпочалося велике народно-визвольне повстання Коліївщина?
Назвіть найвідомішого ватажка опришків.
У 1768 р. Коліївщиною були охоплені райони
Гайдамаки боролися проти
Хто був останнім гетьманом України?
Коли відбувся третій поділ Речі Посполитої?
Коли відбулася наступна подія? Російські частини, очолювані генералом Петром Текелією, які поверталися з російсько-турецької війни, оточили Нову Січ та оволоділи її укріпленнями. Гарнізон Січі склав зброю, а вищу старшину було заарештовано й віддано до суду.
На малюнку зображено:
Яка територія відійшла до Російської імперії внаслідок поділів Польщі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома