Доповніть твердження.
Новоутворені Ізмаїльський, Акерманський, Хотинський повіти зі здебільшого українським населенням Бессарабської області опинились у
складі Російської імперії внаслідок…
Які явища та процеси були характерними для
промислового розвитку українських земель у складі Російської імперії в першій половині 19 ст.? (2 відповіді)
Якої організації стосується наведений уривок з історичного джерела?
«...Обер-поліцмейстер доправив знайдений поліцейськими служителями у квартирі
Гулака рукопис, який він під час арешту встиг було сховати. Цей рукопис під назвою “Закон Божий” написаний рукою Гулака і складається зі 109 параграфів...»
«Масонство» — це
Рух декабристів був складовою
Про кого йдеться в уривку з джерела?
«У 1847 p., у зв’язку з відомою всім історією, він був засланий рядовим в Оренбурзький корпус із забороною писати й малювати... Батальйонний командир не любив його за незламний характер, за те, що він не вмів і не хотів нікому вклонятися,і водив його кожний день разом з іншими на навчання, де він
вчився маршировки і рушничних прийомів...»
Вихід якої книжки засвідчив початок національного
відродження в українських землях у складі Російської імперії?
Знищення Задунайської Січі спричинено
Які явища та процеси характерні для соціально-економічного життя підросійської України в першій половині 19 ст.? (3 відповіді)
Програмні вимоги Південного товариства декабристів – це
Які форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення були характерними для першої половини XIX ст.?
1. Демонстрації.
2. Звернення до парламенту.
3. Підпали поміщицьких маєтків.
4. Політичний терор.
5. Відмова відбувати панщину.
6. Втечі з маєтків.
Що стало наслідком польського повстання 1830-1831 років? (три відповіді)
Повстання Чернігівського полку наприкінці 1825 – на початку 1826 рр. було підготовлено
Що визначало політику Російської імперії щодо України в першій половині 19 ст. ?
До складу Австрійської імперії входили такі українські землі: (3 відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома