Уважно читайте запитання, оцінка буде ставитись по вірних відповідях. Звертайте увагу на час. Тест містить 11 запитань, тому, на виконання завдання не більше 20 хвилин
Встановіть відповідність між країною і частиною території України, яка їй відійшла
1 Молдова
2 Угорщина
3 Московська держава
4 Велике князівство Литовське
А Чірнігово-Сіверщина
Б Буковина
В Закарпаття
Г Зх.територія України
Д Кримське ханство
Знайдіть відповідність між термінами та їх визначеннями
1 Ратуша
2 Мініатюра
3 Гравюра
4 Іконостас
А вид графічного мистецтва, створення тиражованих зображень шляхом контрастного друку з рельєфних поверхонь або через трафарет
Б орган міського самоврядування у низці європейських країн, а також будівля, де відбувалися його засідання
В твір образотворчого мистецтва невеликого розміру в рукописах, книгах, на полотні тощо, відзначається особливо тонкою технікою виконання візерунків та подій
Г перегородка, стіна, що відокремлює вівтар від центру храму
Установіть відповідність між поняттями і їх визначеннями.
1 Вотчина
2 Фільварок
3 Магістрат
4 Магдебурзьке право
А Орган самоврядування в містах, що користувалися магдебурзьким правом
Б Спадкова земельна власність (землі, будівлі, інвентар) та пов’язане з нею право на феодально залежних селян
В Право міст на самоврядувчання
Г Велике багатогалузеве господарство, засноване на праці кріпосних селян та орієнтоване на виробництво товару на продаж
Які поняття стосуються монгольського панування на землях Русі? (3)
Установіть відповідність між датами і подіями.
1 битва під Ярославом
2 битва під Дорогичином
3 битва на р. Калці
4 оборона Києва від монголо-татар
А 1223 р.
Б 1238 р.
В 1240 р.
Г 1245 р.
Д 1264 р
Який зовнішній фактор відіграв вирішальну роль у приєднанні земель колишньої Київської Русі до Великого князівства Литовського (ВКЛ)?
Який привілейований стан утворився у XV-XVI ст.?
Кримське ханство утворилося у результаті розпаду:
Фільварок - форма господарювання:
Що було одним з наслідків поширення на українських землях магдебурзького права?
Кревська унія - це угода, що передбачала:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома