Де відбулась Генеральна рада, на якій Б. Хмельницький запропонував перехід Війська Запорозького під зверхність московського царя ?
Як називався комплекс документів, який узгоджував українсько - московські відносини ?
Форма залежності, за якої одна держава визначає і здійснює зовнішні
відносини іншої держави, бере на себе захист її території і фактично ставить
під свій контроль її внутрішні справи, - це...
Союзницькі відносини, що склалися між Військом Запорозьким і Московським царством, відкривали перед гетьманом Б. Хмельницьким перспективу довести до переможного кінця війну проти ...
Посольство Москви до Гетьманщини очолив боярин ...
Чому під час переговорів частина козаків відмовилась присягати московському царю ?
Яка основна мета укладення українсько-московського договору 1654 року ?
У чому полягала особливість перебігу національно-визвольної боротьби українського народу впродовж червня 1652 р. – серпня 1657 р.?
В якому році було укладене Віленське перемир'я ?
Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького тривала протягом :
Яке місто було столицею Гетьманщини за часів Б. Хмельницького ?
Виберіть портрет Богдана Хмельницького :
Яку назву має договір України з Росією?
Коли українські посланці подали московському урядові проєкт українсько-московського договору?
Чому під переговорів стався скандал:
У чому полягає сутність українсько-російського договору? (3 відповіді)
У відносинах з якою державою Богдан Хмельницький використовував шлюбну дипломатію?
Форма залежності однієї держави від іншої більш могутньої держави. держава, що перебуває в залежності, користується певною автономією у внутрішніх справах, у той час , як питання оборони та зовнішньої політики підлягають контролю з боку сильної сторони.
Яка основна мета укладення українсько-московського договору 1654 року ?
Союзницькі відносини, що склалися між Військом Запорозьким і Московським царством, відкривали перед гетьманом Б. Хмельницьким перспективу довести до переможного кінця війну проти ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома