Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій

Додано: 16 квітня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 431 раз
10 запитань
Запитання 1

Укажіть безумовний рефлекс у новонародженої дити ,який з віком згасає:


варіанти відповідей

смоктальний;

дихальний;

хапальний;

чхання

Запитання 2

Ви́ща нерво́ва дія́льність (ВНД) — сукупність різноманітних форм спільної діяльності кори півкуль великого мозку і підкіркових структур, яка забезпечує взаємодію цілісного організму із навколишнім середовищем (поведінку людини) - так чи ні?


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Назви особливості умовних рефлексів

варіанти відповідей

є набутими

індивідуальні

тимчасові

постійні

Запитання 4

Основними нервовими процесами, що координують вищу нервову діяльність, є:

варіанти відповідей

збудження;

прискорення;

сприйняття;

гальмування.

Запитання 5

Укажіть, де містяться центри виникнення умовних рефлексів у людини:

варіанти відповідей

в корі великих півкуль

в проміжному мозку

в довгастому мозку

в середньому мозку

Запитання 6

У людини значну частину поведінки становлять:

варіанти відповідей

безумовні рефлекси

умовні рефлекси

інстинкти

Запитання 7

Умовний рефлекс виділення слини у собаки на світло вироблявся якщо:

варіанти відповідей

виникало збудження кори мозку у центрі зору

виникало збудження кори мозку у центрі травлення

виникав тимчасовий зв′язок між центрами зору й травлення

Запитання 8

Для того, щоб виробився умовний рефлекс необхідно дотримуватись такої послідовності подразників:

варіанти відповідей

спочатку безумовний потім умовний

спочатку умовний потім безумовний

безумовний і умовний одночасно

тільки умовні подразники

Запитання 9

Вчення про вищу нервову діяльність розробив:

варіанти відповідей

Рене Декарт

І.П.Павлов

І.М.Мечников

І.М. Сеченов

Запитання 10

Сукупність послідовних вроджених реакцій організму у відповідь на дію зовнішніх або внутрішніх подразників:

варіанти відповідей

умовні рефлекси

безумовні рефлекси

інстинкти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест