Управління маркетингом.

Додано: 14 жовтня 2023
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Управління або керування полягає у постійному:

   

варіанти відповідей

упорядкуванні системи, забезпеченні її цілісності

підтриманні заданого режиму роботи системи

досягненні системою мети шляхом обміну інформації між керуючою і керованою системою

варіанти відповідей є такими, що доповнюють один одного

Запитання 2

Фірма - це господарське утворення, яке слід розглядати як:

    

варіанти відповідей

механічне об'єднання різнорідних видів діяльності окремих структурних підрозділів

єдиний комплекс взаємопов'язаних однією метою видів діяльності відповідних підрозділів підприємства

Запитання 3

Управління маркетингом слід розглядати як:

   

варіанти відповідей

оцінку ситуації і перевірку виконання

діагноз фірми і прогноз ринку

спостереження за станом та змінами на ринку для виявлення суттєвих розбіжностей між очікуваними та фактичними результатами діяльності та коригування дій фірми

Запитання 4

Фірма як певна маркетингова система складається з підсистем за винятком однієї:

   

варіанти відповідей

системи кадрів, підсистеми фінансів

підсистеми маркетингу, підсистеми виробництва

підсистеми збуту

така підсистема у відповідях не зазначена

Запитання 5

Концепції управління маркетингу еволюціонували у такій послідовності:

(1 - удосконалення виробництва; 2 - якісного продукту; 3 - розумного споживання; 4 - орієнтована на маркетинг; 5 - збутова).

    

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4, 5

1, 2, 5, 4, 3

3, 1, 5, 4, 2

1, 3, 4, 2, 5

Запитання 6

Процес управління маркетингом має таку послідовність:

( 1 - діагноз фірми; 2 - вибір сегмента ринку; 3 - визначення стратегії маркетингу, 4 - реорганізація апарату фірми,

5 - прийняття стратегії фірми; 6 - ревізія маркетингу,

7 - план маркетингу)

    

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

1, 3, 2, 4, 5, 7, 6

1, 4, 2, 5, 3, 7, 6

1, 5, 3, 7, 6, 2, 4

Запитання 7

Діагноз фірми та прогноз ринку означає:

   

варіанти відповідей

вивчення технологічних, кадрових, та сировинних можливостей фірми

проведення маркетингових досліджень ринку товарів фірми

всі відповіді вірні

Запитання 8

Реорганізація апарату фірми в процесі її переорієнтації на маркетингову концепцію полягає:

   

варіанти відповідей

тільки у ліквідації одних і введенні інших сучасних та перспективних відділів

не тільки і не стільки у появі нових відділів, скільки у визначенні нових пріоритетів, про маркетингову спрямованість  кожного з підрозділів фірми

Запитання 9

Переорієнтація апарату на концепцію маркетингу може здійснюватися:

    

варіанти відповідей

революційним шляхом, тобто раптовим руйнуванням старих і створенням нових структур в апараті управління

еволюційним шляхом, тобто поступово включенням маркетингових структур в апарат фірми

всі відповіді вірні

Запитання 10

Еволюційний шлях включення маркетингу в апарат фірми має послідовність: (1 - відділ маркетингу як рівноправний,

2 - відділ маркетингу як головний, 3 - відділ маркетингу займає дещо важливіше місце, порівняно з іншими, 4 - споживач - це центральна фігура).

   

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4

1, 3, 2, 4

1, 4, 3, 2

2, 3, 4, 1

Запитання 11

Вибір цільового сегменту залежить від:

   

варіанти відповідей

фінансових, сировинних, технологічних можливостей фірми

гостроти конкурентної боротьби

привабливості сегмента ринку з точки зору одержання фірмою прибутків

всі відповіді вірні

Запитання 12

Яку стратегію варто прийняти, якщо фірма має фінансові, технологічні, кадрові резерви, а частку на ринку керівництво має намір збільшити?

  

варіанти відповідей

холдингову стратегію, або стратегію збереження позицій

агресивну, або творчу стратегію

стратегію жнив, або "збирання вершків"

стратегію згортання позицій

Запитання 13

Із названого оберіть стратегії маркетингу:

(1 - стратегія продукту; 2 - стратегія диверсифікації,

3 - стратегія інтеграційного зростання;

4 - стратегія ціни; 5 - стратегія проштовхування;

6 - стратегія місця (розподілу))

   

варіанти відповідей

1, 3, 4, 5, 6

2, 3, 4, 5, 6

1, 4, 5, 6

1, 2, 3, 4

Запитання 14

Якщо фірма невелика за обсягом капіталу, регіоном обслуговування, контактує з однотипною клієнтурою, має неширокий асортимент товарів, то який з варіантів побудови відділу маркетингу міг би бути найефективнішим?

   

варіанти відповідей

відділ маркетингу на основі товарів

відділ маркетингу на основі функцій

відділ маркетингу на основі регіональних покупців (ринків)

відділ маркетингу на основі типів покупців

Запитання 15

Управління маркетингом на фірмі та управління службою маркетингу фірми - це поняття:

   

варіанти відповідей

тотожні

не тотожні

Запитання 16

Фірми малого бізнесу можуть реалізувати концепцію маркетингу шляхом:

  


варіанти відповідей

кооперування, спільного фінансування централізованої служби маркетингу та використання послуг спеціалізованих маркетингових агентств

користування послугами консультантів маркетингових агентств або інших фірм

кожний з запропонованих варіантів можливий

Запитання 17

Чи потрібна координація роботи відділу маркетингу з виробничим відділом?

    


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 18

Фірма велика за обсягом капіталів, асортимент її не широкий, а регіон її обслуговування виходить за межі національного ринку. Яким чином організувати відділ маркетингу?

   

варіанти відповідей

відділ маркетингу на основі функцій

відділ маркетингу на основі товарів

відділ маркетингу на основі регіональних ринків

Запитання 19

Яку стратегію слід запропонувати, якщо на ринок впроваджується новий товар і покупці готові за нього заплатити будь-яку ціну:

    

варіанти відповідей

холдингову стратегію, або стратегію збереження позицій

агресивну, або творчу стратегію

стратегію жнив, або "збирання вершків"

стратегію згортання позицій

Запитання 20

Ревізія і контроль маркетингу як складова процесу управління маркетингом - це передусім спосіб:

   

варіанти відповідей

досягнення високої культури управління апаратом фірми

ефективного впливу на ринок

одержання інформації про ступінь досягнення мети фірмою на ринку та контроль кошторису витрат на проведення робіт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест