Управління або керування полягає у постійному:
Фірма - це господарське утворення, яке слід розглядати як:
Управління маркетингом слід розглядати як:
Фірма як певна маркетингова система складається з підсистем за винятком однієї:
Концепції управління маркетингу еволюціонували у такій послідовності:
(1 - удосконалення виробництва; 2 - якісного продукту; 3 - розумного споживання; 4 - орієнтована на маркетинг; 5 - збутова).
Процес управління маркетингом має таку послідовність:
( 1 - діагноз фірми; 2 - вибір сегмента ринку; 3 - визначення стратегії маркетингу, 4 - реорганізація апарату фірми,
5 - прийняття стратегії фірми; 6 - ревізія маркетингу,
7 - план маркетингу)
Діагноз фірми та прогноз ринку означає:
Реорганізація апарату фірми в процесі її переорієнтації на маркетингову концепцію полягає:
Переорієнтація апарату на концепцію маркетингу може здійснюватися:
Еволюційний шлях включення маркетингу в апарат фірми має послідовність: (1 - відділ маркетингу як рівноправний,
2 - відділ маркетингу як головний, 3 - відділ маркетингу займає дещо важливіше місце, порівняно з іншими, 4 - споживач - це центральна фігура).
Вибір цільового сегменту залежить від:
Яку стратегію варто прийняти, якщо фірма має фінансові, технологічні, кадрові резерви, а частку на ринку керівництво має намір збільшити?
Із названого оберіть стратегії маркетингу:
(1 - стратегія продукту; 2 - стратегія диверсифікації,
3 - стратегія інтеграційного зростання;
4 - стратегія ціни; 5 - стратегія проштовхування;
6 - стратегія місця (розподілу))
Якщо фірма невелика за обсягом капіталу, регіоном обслуговування, контактує з однотипною клієнтурою, має неширокий асортимент товарів, то який з варіантів побудови відділу маркетингу міг би бути найефективнішим?
Управління маркетингом на фірмі та управління службою маркетингу фірми - це поняття:
Фірми малого бізнесу можуть реалізувати концепцію маркетингу шляхом:
Чи потрібна координація роботи відділу маркетингу з виробничим відділом?
Фірма велика за обсягом капіталів, асортимент її не широкий, а регіон її обслуговування виходить за межі національного ринку. Яким чином організувати відділ маркетингу?
Яку стратегію слід запропонувати, якщо на ринок впроваджується новий товар і покупці готові за нього заплатити будь-яку ціну:
Ревізія і контроль маркетингу як складова процесу управління маркетингом - це передусім спосіб:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома