Урок 34. Середньовічний Китай

Додано: 16 травня 2023
Предмет: Всесвітня історія, 7 клас
Тест виконано: 534 рази
12 запитань
Запитання 1

Китайці називали свою країну

варіанти відповідей

 Небесною

Піднебесною

Країною Сходу

Країною сонця, що сходить

Запитання 2

Назвіть річки, які використовували китайці для зрошення каналів

варіанти відповідей

Ганг

Інд

Хуанхе

Янцзи

Запитання 3

Філософське вчення, яке було основою моралі, освіти та державного устрою в Китаї

варіанти відповідей

варіанти відповідей

Буддизм

Християнство

Індуізм

Конфуціанство

Запитання 4

Верховна влада в середньовічному Китаї належала

варіанти відповідей

великому князеві

 королю

імператору

султану

Запитання 5

Щоб стати чиновником в Китаї треба було

варіанти відповідей

мати гроші

скласти іспит

мати титул

належати до знаті

Запитання 6

Найбільший торговельний шлях, що з`єднував Китай з країнами Захоу?

варіанти відповідей

Великий шовковий шлях

Із варяг у греки

Китайський шлях

Запитання 7

Як називали імператора в Китаї ?

варіанти відповідей

Син неба

Батько неба

Повелитель неба

Запитання 8

У якому рядку всі слова можна використати для характеристики винаходів китайців у середні віки?

варіанти відповідей

морський компас, календар, ткацький верстат, шахи, тканини з бавовни

книгодрукування, порох, вогнепальна зброя, паперові гроші, порцеляна

цифри, число пі, обсерваторії, вимірювання пульсу, гончарний круг

Запитання 9

Мистецтво гарного письма у Китаї - це

варіанти відповідей

санскрит

каліграфія

піктографія

ораторство

Запитання 10

Назвіть поширені релігії в Середньовічному Китаї

варіанти відповідей

Християнство

Буддизм

 Індуїзм

Конфуціанство

Запитання 11

Філософське вчення, яке було основою моралі, освіти та державного устрою в Китаї ..

варіанти відповідей

Буддизм

Християнство

Індуізм

Конфуціанство

Запитання 12

Китайські архітектори будували буддійські храми у вигляді високих багатоповерхових веж - це

варіанти відповідей

мечеть

пагоди

собор

медресе

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест