Урок розвитку зв'язного мовлення. Стислий переказ ( до твору "ПРАВДА БУВАЄ ГІРША ЗА КРИВДУ"

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 4 клас
Тест виконано: 58 разів
5 запитань
Запитання 1

Даний текст - це

варіанти відповідей

текст-розповідь

текст- міркування

текст-опис

Запитання 2

До якої частини тексту відноситься речення "Всі любили дитину, і тому вона ніколи не помічала своєї вади"

варіанти відповідей

до зачину

до кінцівки

до основної частини

Запитання 3

До кого з персонажів відносяться дієслова лікувати, доглядати, допомагати

варіанти відповідей

до Даринки

до дітей

до Мишка

Запитання 4

В якому рядку послідовно , згідно тесту, розміщені речення

варіанти відповідей

Якось до лісу завітали діти. Вони бігали, кричали, гралися. Недалеко Да­ринка допомагала таткові заготовляти сіно для козуль та оленів. Вона вибігла до дітей.

Недалеко Да­ринка допомагала таткові заготовляти сіно для козуль та оленів. Якось до лісу завітали діти. Вони бігали, кричали, гралися. . Вона вибігла до дітей.

Якось до лісу завітали діти. Вони бігали, кричали, гралися. Вона вибігла до дітей.Недалеко Да­ринка допомагала таткові заготовляти сіно для козуль та оленів.

Запитання 5

В якому рядку слова і словосполучення записані правильно, без помилок?

варіанти відповідей

Козу­ленята, додому, не помічала, не подав руки, відчуваючи, навіщо, образив, здивувався.

Козу­линята, додому, непомічала, не подав руки, відчуваючи, навіщо, образив, здивувався.

Козу­ленята, додому, непомічала, не подав руки, відчуваючи, навіщо, образив, здевувався.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест