1.Приводом до початку повстання, що переросло в Національно-визвольну війну, стала особиста кривда, заподіяна Б. Хмельницькому чигиринським підстаростою Даніелем Чаплинським. Що сталось?
2.Який орган влади в Гетьманщині був найвижчим?
3.«19 квітня 1648 р. загони татарської кінноти, очолювані перекопським беєм Тугаєм, вступили в бій із поляками у верхів’ї *********. Невдовзі з основними силами підійшов гетьман і розпочав облогу польського табору». Про яку битву йде мова
4.Яким був адміністративно-територіальний устрій Гетьманщини?
5.Що було основною ударною силою об’єднаної армії Б. Хмельницького у битві під Берестечком
6.Коли відбулась битва під Батогом?
7.Держава, яка була союзником України в 1648-1654 рр.:
8.Виберіть портрет Богдана Хмельницького.
9.Як називався човен козаків?
10.Який характер мала війна під проводом Богдана Хмельницького середини XVII ст?
11.Рушійними силами Національно - визвольної війни середини ХVІІст. НЕ вважають;
12.Національно-визвольна війна це...
13.Хто з Кримських ханів 1648 року уклав військовий союз з Б. Хмельницьким?
14.Столиця Гетьманщини мала назву :
15.На картині зображено одну з подій Національно-визвольної війни
16.Іван Богун, Матвій Гладкий, Філон Джеджалій, Максим Кривоніс, Іван Виговський- це...
17.Виберіть фото, де зображено, урочиста зустріч козацького війська на чолі з Богданом Хмельницьким в Києві 1648 року
18.Національно–визвольна війна тривала :
19.Укажіть ім'я одного з найближчих сподвижників Б.Хмельницького та діяча Національно-визвольної війни, рішучі дії якого під час битви під Берестечком врятували від загибелі значну частину козацької армії:
20.Виберіть карту "Національно-визвольна війна українського народу (події 1648—1650 рр.)"
21.Яку назву мав документ, що закріпив рішення Переяславської ради 1654 р.?
22.На схемі зображено:
23.Як називалися офіційні документи-звернення Б.Хмельницького до українського народу періоду Національно-визвольної війни середини XVII ст.
24.Яку офіційну назву мала козацька держава, що постала в результаті Національно-визвольної війни?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома