До Троїстого союзу входили такі країни:
Коли було вбито імператора Російської імперії Олександра ІІ?
В якому році в Росії було проведено земську та судову реформи?
Установіть відповідність, утворивши логічні пари: «історична постать – подія».
1) Микола ІІ а) період перебування імператора біля влади було названо «Мейдзі»;
2) Муцухіто б) він отримав титул графа Біконсфілда, а по смерті в лавах консерваторів виник його справжній культ;
3) Ж. Клемансо в) останній російський імператор (1894-1917 рр.);
4) Б. Дізраелі г) прем’єр-міністр Франції у 1906-1909 та 1917-1920 рр.
Позначте рік прийняття антитрестівського закону Шермана в США:
Конституція Німеччини, яка була прийнята 16 квітня 1871 р. була проголошена за правління:
У якому році було утворено дуалістичну державу – Австро-Угорську імперію?
Установіть відповідність між історичною особистістю та країною в якій він діяв.
1. Отто фон Бісмарк
2. Адольф Тьєр
3. Франц Йосиф
4. Муцухіто Мейдзі
А. Австро-Угорщина
Б. Японія
В. Китай
Г. Німеччина
Д. Франція
"Емська депеша" -це:
Третя республіка у Франції була проголошена у:
На світлині зображено:
Виберіть терміни, прізвища та події, які стосуються Франції періоду Третьої республіки (5 правильних відповідей)
Вкажіть світлину, на якій зображено О. фон Бісмарка:
Про кого йде мова?
"Син учителя, адвокат за фахом, талановитий промовець, далекоглядний політик, уперше потрапив до парламенту в 1890 році. Був одним із лідерів Ліберальної партії Великобританії".
Якого італійського діяча зображено на світлині?
Джон Рокфеллер відмий у світі тим, що
Виберіть факти з історії США, що стосуються періоду правління Т.Рузвельта (три правильні відповіді)
Вкажіть прізвище президента США, який проводив політику, що дістала назву "політика великого дрючка"
Виберіть факти, що стосуються Російської імперії періоду Олександра ІІ (три правильні відповіді):
Де і коли був підписаний договір, за яким Туреччина поступалася своїми володіннями на захід від лінії Мідія-Енос і деякими островами в Егейському морі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома