Усне множення і ділення в межах 1000

Додано: 19 березня 2020
Предмет: Математика, 3 клас
Тест виконано: 175 разів
12 запитань
Запитання 1

Значення виразу 60⋅10 - 50: 10 дорівнює

варіанти відповідей

100

595

55

Запитання 2

Значення виразу 8:8 ⋅10 дорівнює

варіанти відповідей

640

80

10

Запитання 3

Значення виразу (270 +40) : 10 дорівнює

варіанти відповідей

310

31

30

Запитання 4

Значення виразу 1 км – 40м дорівнює...

варіанти відповідей

960 м

96 м

900м

Запитання 5

Значення виразу 845-(45+88) дорівнює...( виконай обчислення письмово)

варіанти відповідей

713

712

725

Запитання 6

Значення виразу 329-75+186 дорівнює ...(виконай обчислення письмово)

варіанти відповідей

250

540

440

Запитання 7

Значення виразу 8∙7+6∙100 дорівнює ...

варіанти відповідей

664

656

649

Запитання 8

Розв′язком рівняння 732 - х = 140 є число....

варіанти відповідей

872

592

600

Запитання 9

Обчисли периметр прямокутника, довжина якого дорівнює

7см 2мм, а ширина на 9 мм менша.

варіанти відповідей

16 см 2 мм

30см 6мм

27 см

Запитання 10

Познач правильне розв′язання задачі.

У 4 коробках 24кг печива, а в 6 коробках 48 кг цукерок. Чого більше в одній коробці – печива чи цукерок і на скільки кілограмів?


варіанти відповідей

1) 24 : 4 = 6( кг)

2) 48 : 6 = 8(кг)

3)8+6 = 14(кг)

1) 24⋅ 4=96(кг)

2)48⋅ 6= 288(кг)

3)288-96=192(кг)

1) 24 : 4 = 6( кг)

2) 48 : 6 = 8(кг)

3)8-6 = 2 (кг)

Запитання 11

Познач правильне розв′язання задачі

Добова порція крейди для курчатка 3 г. Скільки поррібно крейди для 9 курчат на тиждень?

варіанти відповідей

1)9:3=3(г)

2)3⋅9 =27(г)

1)3⋅9 = 27(г)

2)27⋅7 = 189(г)

1)3⋅9= 27(г)

2)27⋅9=243(г)

Запитання 12

Познач правильну відповідь до задачі.

У трьох братів 22 олівці. У старшого - у 2 рази більше, ніж у молодшого, а в середнього - на 2 олівці більше , ніж у молодшого. Скільки олівців у кожного брата?( Спробуй спосіб підбору)

варіанти відповідей

І-6, ІІ - 5, ІІ -11

І - 10, ІІ - 7, ІІІ - 5

І-19 , ІІ - 2, ІІІ - 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест