Усні обчислення 3 клас( II семестр)

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Математика, 3 клас
Тест виконано: 1364 рази
14 запитань
Запитання 1

Знайди добуток чисел 24 і 3 та збільш його на 100.

варіанти відповідей

127

108

172

720

Запитання 2

Суму чисел 18 і 9 збільш у 3 рази.

варіанти відповідей

6

81

84

27

Запитання 3

Різницю чисел 27 і 9 збільште у 5 разів.

варіанти відповідей

90

180

15

85

Запитання 4

Перший множник − частка чисел 240 і 10, другий множник − 4. Запиши добуток.

варіанти відповідей

254

60

96

960

Запитання 5

Бобер може не дихати під водою 16 хв, а кашалот − у 4 рази довше. Скільки часу може не дихати кашалот?

варіанти відповідей

12 хв

20 хв

4 хв

64 хв

Запитання 6

Знайди приклади з відповіддю 4.

варіанти відповідей

72 : 18

90 : 18

64 : 16

92 : 23

Запитання 7

Знайди рівняння, значення яких дорівнює 6.

варіанти відповідей

х : 4 = 24

х ⋅ 40 = 240

6 ⋅ х = 360

72 : х = 12

Запитання 8

Довжина стрибка куниці 12 м, а коня − на 4 м менше. Яку відстань подолає кінь за 11 стрибків?

варіанти відповідей

16 м

19 м

48 м

88 м

Запитання 9

У морського їжака 5 очей. У скількох морських їжаків 65 очей?

варіанти відповідей

у 60

у 5

у 13

у 12

Запитання 10

Прудка жаба чотирма стрибками долає 12 м, Скількома стрибками вона подолає 42 м?

варіанти відповідей

14

12

30

13

Запитання 11

Невідоме число поділили на 6, отримали частку 11 і остачу 4. Знайди невідоме число.

варіанти відповідей

62

66

70

21

Запитання 12

Ширина прямокутника дорівнює 6 см. Це становить ½ його довжини.Знайди периметр прямокутника..

варіанти відповідей

18 см

36 см

12 см

24 см

Запитання 13

Вовк пробіг 48 км: третину шляху − лісом, а решту − степом. Скільки кілометрів пробіг вовк степом?

варіанти відповідей

12 км

16 км

32 км

Запитання 14

У діжці було 90 л води. Спочатку в діжку долили ⅓ тієї кількості,що в ній була, а потім відлили половину всієї води. Скільки води залишилося в діжці?

варіанти відповідей

30 л

60 л

120 л

150 л

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест