Устаткування для поділу тіста. ХТ-31.

Додано: 6 жовтня 2020
Предмет:
Тест виконано: 88 разів
15 запитань
Запитання 1

Які бувають тістоподільні машини за видом нагнітачів?

варіанти відповідей

машини тільки з поршневим та лопатевим нагнітачами;


машини з поршневим, лопатевим, роторним валковим, шнековим, пневматичним тощо нагнітачами.

машини з валковим, шнековим, поршневим нагнітачами;

Запитання 2

Стабілізатор тиску - це:

варіанти відповідей

пристрій, що забезпечує постійність тиску в робочій камері тістоподільника в момент відмірювання дози;

пристрій, що забезпечує об'єм тіста в робочій камері.

 пристрій, що регулює масу тістової заготовки;

Запитання 3

Подільна головка (барабан) тістоподільника ...

варіанти відповідей

 не вміщує мірні місткості (кармани), при розвантаженні відсікається шматок тіста ножем;

вміщує мірні місткості (кармани), які при заповненні тістом поєднуються з робочою камерою, а при розвантаженні відокремлюються від неї;


 вміщує мірні місткості, при заповненні тістом не завжди поєднуються з робочою камерою.

Запитання 4

Тістоподільні машини за ознакою стабілізатора тиску бувають:

варіанти відповідей

 із стабілізатором тиску та без нього;

 без стабілізатора тиску.

 із стабілізатором тиску;

Запитання 5

Якщо поділ тіста на шматки здійснюється відсіканням маси, котрі видавлюється крізь мундштук, то вважають, що машина:

варіанти відповідей


має подільну головку (барабан);

не має подільної головки (барабана);

може як мати так і не мати подільної головки

Запитання 6

Тістоподільні машини повинні забезпечити поділ тіста на заготовки з точністю:

варіанти відповідей

1-2%;

2-3%;

3-4%

Запитання 7

З яким видом нагнітача тістоподільник А2-ХДО/5?

варіанти відповідей

лопатевим

поршневим

шнековим

Запитання 8

Яке призначення тістоподільника А2-ХПО/5?

варіанти відповідей

вони можуть переробляти пшеничне та житнє тісто всіх сортів

для поділу житнього та житньо-пшеничного тіста на заготовки великої маси

для поділу пшеничного тіста із сортового борошна при виробленні виробів масою від 0,09 до 0,9 кг

Запитання 9

З яким видом нагнітача тістоподільник А2-ХТН?

варіанти відповідей

лопатевим

поршневим

шнековим

валковим

Запитання 10

Яке призначення тістоподільника А2-ХТН?

варіанти відповідей

вони можуть переробляти пшеничне та житнє тісто всіх сортів

для поділу житнього та житньо-пшеничного тіста на заготовки великої маси

для поділу пшеничного тіста із сортового борошна при виробленні виробів масою від 0,05 до 0,275 кг

для ділення тіста з пшеничног тіста на шматки масою від 0,22 до 1,2 кг

Запитання 11

Яке призначення тістоподільника "Кузбас"?

варіанти відповідей

вони можуть переробляти пшеничне та житнє тісто всіх сортів

для поділу житнього та житньо-пшеничного тіста на заготовки великої маси

для поділу пшеничного тіста із сортового борошна при виробленні виробів масою від 0,05 до 0,275 кг

для поділу тіста з житнього іпшеничного обойного борошна і пшеничного борошна ІІ сорту на заготовки масою 0,8-1,3 кг

Запитання 12

Яке призначення тістоподільника Р3-ХДП?

варіанти відповідей

для ділення пшеничного тіста на шматки масою 0,04-0,34 кг

для поділу житнього та житньо-пшеничного тіста на заготовки великої маси

для поділу пшеничного тіста із сортового борошна при виробленні виробів масою від 0,05 до 0,275 кг

для поділу тіста з житнього іпшеничного обойного борошна і пшеничного борошна ІІ сорту на заготовки масою 0,8-1,3 кг

Запитання 13

З яким видом нагнітача тістоподільник Р3-ХДП?

варіанти відповідей

лопатевим

поршневим

шнековим

валковим

Запитання 14

За якими параметрами підбирають тістоподільник?

варіанти відповідей

за способом нагнітання тіста

за масою шматка тіста, яку може видати тістоподільник

за продуктивністю тістоподільника

за вмістом загрузочного бункера

за розмірами тістоподільника

Запитання 15

Які заходи застосовують для підвищення точності ділення тіста?

варіанти відповідей

застосування стабілізатора тиску

підтримання постійного рівня тіста в бункері

встановлення газовідвідної трубки

всі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест