Утворення Османської імперії

Додано: 17 травня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 7 клас
Тест виконано: 371 раз
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть, як називався піхотний корпус, який створювався шляхом насильницького набору хлопчаків-християн; їх навертали в іслам, при цьому кожному давали інше ім'я:

варіанти відповідей

тюрки

мадяри

яничари

піхотинці

Запитання 2

Укажіть місце битви, у якій 1389 р. сербське військо було розгромлене турецькою армією.

варіанти відповідей

Косове поле

Константинополь

Адріанополь

Белград

Запитання 3

Мехмед ІІ зруйнував Константинополь в

варіанти відповідей

29 травня 1453 р

29 січня 1453 р

29 травня 1452 р

21 травня 1452 р

Запитання 4

Хто очолював мусульманське духовенство в Османській імперії?

варіанти відповідей

диякон

муфтій

султан

Запитання 5

Назвіть титул правителя в мусульманських державах?

варіанти відповідей

король

імператор

султан

Запитання 6

Засновником Османської держави був:


 

варіанти відповідей

Мохаммед

Орхан

Осман

Запитання 7

Якому з турецьких володарів належать перераховані справи:

Султан створив центральний уряд- Порту і видав звід законів "Канун".

Дбав про створення комфортних умов життя для мешканців і гостей Стамбула .У місті були побудовані зручні готелі і громадські лазні.

варіанти відповідей

Мехмед ІІ

Осман

Орхан

Запитання 8

Мехмед ІІ перейменував завойоване місто на Істамбул (Стамбул ). Яке саме місто було переіменоване .

варіанти відповідей

Константинопіль

Рим

Кафа

Запитання 9

Якого турецького правителя називали Фатих (Завойовник )?

варіанти відповідей

Османа

Мехмеда ІІ

Орхана

Запитання 10

Яке місто в Османській імперії було перейменовано в Стамбул?

варіанти відповідей

Константинополь

Анкара

Кафа

Запитання 11

На яких частинах світу була розташовувалася Османська імперія у період свого розквіту?

варіанти відповідей

Європа

Африка

Азія

Америка

Запитання 12

Мечеть - це ...

варіанти відповідей

народні збори в мусульман

мусульманський храм

мусульманська школа

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест