Які верстви населення надежали до третього стану?
Коли було прийнято Цивільний кодекс Наполеона?
Втручання однієї чи кількох держав у внутрішні справи іншої держави
Докорінні зміни в розвитку яких-небудь явищ природи, суспільства або пізнання
Якого року почалася Велика французька революція??
Суспільство, головною особливістю якого є перевага у господарстві будь-якої країни індустрії (промисловості), тоді як у попередні часи провідною галуззю економіки було сільське господарство
Яка держава зазнала найбільших територіальних втрат після Віденського конгресу 1814 року?
Яка країна була ініціатором створення Священного союзу?
Хто автор цих рядків ?
«Людина народжується вільною, однак постійно почуває себе закутою в кайдани……Доки народ, змушений підкорятися, коритися, він чинить добре; проте коли народ, маючи можливість розірвати пута, здійснює це, він чинить ще краще: оскільки народ, що повертає собі свою свободу з огляду на ті права, за якими її в нього відібрали, мав право повернути її собі – тому що не існувало б жодних підстав відбирати її в народу.»
Встановіть відповідність.
1. Форма державного правління, за якої вища влада належить парламенту, — це...
2. Епоха у всесвітній історії, коли у всіх сферах суспільного життя
сформувалися основи нового індустріального суспільства, — це...
3. Об’єднання найактивнішої частини певної соціальної верстви, яке намагається бути виразником його політичних ідей, — це ...
4. Основний Закон, що регулює права громадян та систему влади
у державі, — це...
5. Форма держави, у якій главою держави є монарх, але уряд створюється і контролюється парламентом, — це...
А. Парламентська республіка
Б. Нова історія
В. Партія
Г. Конституція
Д. Конституційна монархія.
Король Франції, за правління якого у Франції розпочалася революція
Скільки всього було анти французьких коаліцій?
Віденський конгрес - зʹїзд представників європейських держав, яким закінчилися війни коаліцій європейських держав із Наполеоном І відбувся
Яку битву називали "битвою народів"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома