1. З III ст. власники великих земельних маєтків Римської імперії відмовилися від використання рабської праці. Вони надавали рабам ділянку землі та дозволяли мати сім’ю, власне невеличке господарство. За це колишній раб мав сплачувати власникові орендну плату за користування ділянкою та віддавати певну частку від урожаю. Орендарями також ставали розорені городяни, вільні селяни та інший збіднілий люд — їх називали ...
2.Про які історичні явиша в Римській імперії свідчить знайдена фреска в м. Помпеї "Роздавання хліба"
3. У 313 р. римський імператор Константин видав закон, яким визнав ЦЮ релігію. У 394 р. імператор Феодосій затвердив едикт (указ) яким ЦЯ релігія стала державною релігією Римської імперії. Про яку релігію йдеться мова?
4. У ІІІ ст. н. е. в Римській імперії починається криза. Рабська праця витіснила працю вільних ремісників та селян, які жили в містах, вимагаючи ...
5. На культурний розвиток Риму істотно вплинули греки, які в 146 р. до н. е. були завойовані римлянами. Римські боги, зазнавши впливу еллінів, стали подібними до грецьких. Так , наприклад, грецька цариця богів Юнона в Римі називалась...
6.Після смерті Юлія Цезаря в Римі тривали війни за розширення римських володінь та боротьба за владу. У 27 р. до н. е. родич Цезаря установив одноосібне правління у володіннях Риму - період республіканського правління в державі завершився. Римський сенат, слухняно приймаючи пропозиції цього правителя, присвоїв йому ім’я «Август» (священний, звеличений божеством). В історії Риму розпочався період імперії. Цей правитель став першим римським імператором, називали його Цезарем Августом («сином божественного»). Як звали цього імператора?
7. За яких обставин виникла крилата фраза "Жереб кинуто!"
8. Римляни називали "вандалами"племена...
9. Вибіріть правильне розташування шкали часу за темою "Кочові племена на теріторії України часів залізного віку"
1. слов'яни - венеди - українц і- анти - склавини
2. скіфи - сармати - кіммерійці
3. кіммерійц і- скіф и - сармати
4. кіммерійці - сармати - українці
10. Назвіть причини падіння Римської імперії
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома