Узагальнення. Медіазнайка.

Повністю відповідає питанням Узагальнення з медіагри Медіазнайка.

Додано: 6 травня 2023
Предмет: Мистецтво, 9 клас
Тест виконано: 661 раз
20 запитань
Запитання 1

Якісні новини

варіанти відповідей

актуальність

оперативність для аудиторії

красиві слова

не розголошення джерела інформації

Запитання 2

Чим відрізняється пропаганда від об'єктивної інформації

варіанти відповідей

Пропаганда поширює цілеспрямовані відомості

Прапоганда цікавіша ні журналістика

Пропаганда--одностороння інформація

Прапаганда завжди брехня

Запитання 3

Напрікінці 19 століття вже були створені

варіанти відповідей

Друковані газети

Радіо

Телеграф

Мобільний телефон

Запитання 4

Що належить до засобів масової інформації

варіанти відповідей

Газета

Театр

Радіо

Рекламний щит

Запитання 5

Громадське телебачення

варіанти відповідей

Належить суспільству

Фінансується будь- якою партією

Не залежить від держави

Не має комерційної реклами

Запитання 6

Право на сободу слова може бути обмежене законом, якщо

варіанти відповідей

Так хоче влада країни

Розкривається державна таємниця

Порушується право особистості на таємницю приватного життя

Це випливає з особистих інтересів журналіста

Запитання 7

В Україні свобода слова гарантована

варіанти відповідей

Указами президента

Конституцією України

Законом про свободу слова

Міжнародною конвенцією з прав людини

Запитання 8

Які етичні норми журналіста

варіанти відповідей

Неупередженність

Служиння політичним цілям

Упередженість

Уникнення конфлікту інтересів

Запитання 9

Мати критичне мислення стосовно медіа означає

варіанти відповідей

Критикувати все, помічати тільки погані сторони

Нічому не вірити і нікому не довіряти

Намагатися аналізувати інформацію,враховуючі всі чинники

Перевіряти інформацію з декільких джерел

Запитання 10

телевізійна реклама не повинна

варіанти відповідей

розміщуватись в новинному випуску

Використовувати образи відомих людей

Містити завідомо неправдиву інформацію

Бути довшою за 20 с

Запитання 11

У якій програмі доцільно розміщувати рекламу дитячої гри

варіанти відповідей

В трансляції футбольного матчу

Мультпрограмі

В телепрограмі "Клубу для батьків

В аналітичній економічній програмі

Запитання 12

У традиційній редакції газети працюють

варіанти відповідей

Журналіст

Режисер

Телеведучий

Коректор

Запитання 13

Друковані ЗМІ можуть бути таких видів

варіанти відповідей

Щоденна газета

Щоденник

Журнал

Буклет

Запитання 14

Які особливості радіо

варіанти відповідей

Найстаріший тип ЗМІ

Можна слухати радіо разом з іншими заняттями

Радіо передають актуальніші новіни ніж інші ЗМІ

Радіо основано лише на звуці

Запитання 15

У телевізийну знимальну групу входять

варіанти відповідей

Оператор

Журналіст

Режисер

Оформлювач

Запитання 16

В Україні немає

варіанти відповідей

Приватних телеканалів

Суспільного телебачення

Державного телебачення

Телеканалів громади

Запитання 17

Які особливості мережевих медіа

варіанти відповідей

Інтернет більш достовірний

Інтернет створює залежність

Інформація більш інтерактивна,у користувачів є можливість коменторів, думок

Інформація в інтернеті доступна будь який момент

Запитання 18

Інформація в інтернеті достовірна, якщо

варіанти відповідей

Вказані джерела інформації

Інформація скандальна

Інформація супроводжується великою кількістю коментарів

Роміщена на шанованому і авторітетному сайті абож відомою, що вселяє довіру людиною

Запитання 19

Для беспеки в соціальних мережах необхідно

варіанти відповідей

Дотримуватись всіх інструкцій з безпеки

Не довіряти незнайомим користувачам під вигаданами іменами

Знищувати всі фотографії

Не називати своє справжнє ім'я

Запитання 20

Якщо медіа розповсюджує неправдиву або образливу інформацію,то потрібно

варіанти відповідей

Написати листа цьому медіа,вимагаючи спростування або вибачення

Написати листа президентові країни і попросити покарати ЗМІ

Направити скаргу до органу саморегулювання ЗМІ

Почати загрожувати і залякувати журналіста, автора інформації

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест